Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kebabpizza Dø. Seriøst. wtf er kebabpizza? Pizza og kebab er to adskilte delikatesser. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 AnAnAs, så snill du er. Dine kjærlighets-ting er teite. Jeg har ingen kjærlighetsting lenger. Siden fredag har jeg levd i sølibat. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kebabpizza Dø. Seriøst. Den døde fort, det skal jeg love deg... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Siden fredag har jeg levd i sølibat. Du er sannelig askesen selv du. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Siden fredag har jeg levd i sølibat. Du er sannelig askesen selv du. askese; eg. trening. I religiøs forstand er askesen preget av disiplinering av kropp og vilje f.eks. ved avholdelse fra mat, drikke, seksuell aktivitet eller fellesskap med andre mennesker. Askesen kan også innebære direkte selvplaging. I kristendommen er askesen mest tydelig i fasten (avholdelse fra mat) og gjennom fattigdomsideal (eks. klosterlivet). Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Åååhhhhh, dagen derpå... Jeg er lav, jeg er stuselig... Magan sliter hardt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hmm, jeg føler meg litt mer tr00 enn vanlig i dag, så jeg lager muffins. Pook pook, moffedille! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gul skjerm. Går og henger meg. brb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gul skjerm.Går og henger meg. brb Kom fort tilbake da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hmm, jeg føler meg litt mer tr00 enn vanlig i dag, så jeg lager muffins. Kjeder meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Siden fredag har jeg levd i sølibat. Du er sannelig askesen selv du. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Må være en veldig god venn.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kebabpizza Dø. Seriøst. wtf er kebabpizza? Pizza og kebab er to adskilte delikatesser. Det er det så absolutt ikke! Kebab pizza kan være dødsgodt om det bare er laga av de rette folka Nå er jeg stuptrøtt selv om jeg sto opp for ca 5 minutter siden... World of Warcradt ødelegger livet mitt Jippii jobb i morra, ikke den teite telefonselger jobben som jeg sikkert sier opp i den nærmeste framtid, men den diiigge jobben min på en av nordens beste nettcafeer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Må være en veldig god venn.. Jeg hater henne. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Forklarer vel en del Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Må være en veldig god venn.. Jeg hater henne. Så derfor skal du være jævlig mot henne og møte typen hennes? Har du noe til å rettferdiggjøre dette? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre! eller vet ikke jeg nei... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Morro. Jeg og mor har lydkrig Hun med det bittelille annlegget i stua, jeg med sorund anlegg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Surround er oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg