kaiern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvem spammer? Se noen sider tilbake. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hei hei folkens!Nå har jeg nettopp stått opp fra de døde, og slengt meg ned foran pcen Hvordan går det der borte? Joda det går greit... Noen som har en idê til hvordan eg kan lage en poster/reklame for en frimerke samling/konvensjon/oppmøte som er spennende og appelerer til vanlige folk(som ikke har særinteresse for frimerker). Eg har lekse i å lage det Endret 16. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vel, du burde i så fall ha mange rare fakta, bilder av frimerker og bare masse rare ting. Det er alltid bra med morsomme fakta! Og pass på at det ikke er sånn miiiniii skrift med masse kjedelige ting Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Frimerkesamling er ikke interessant. Beklager. Det er rett og slett umulig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Frimerkesamling er ikke interessant. Beklager. Det er rett og slett umulig. Lurer på om det var det som var ideen til lærerene når de gav denne minioppgaven... Eg vil bevise at de tar feil! Har en ide her.... Hva med bilde av et frimerke med ei bra dame på? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Frimerkesamling er ikke interessant. Beklager. Det er rett og slett umulig. Lurer på om det var det som var ideen til lærerene når de gav denne minioppgaven... Eg vil bevise at de tar feil! Har en ide her.... Hva med bilde av et frimerke med ei bra dame på? Bare bra konger på firmerker Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 haha, ett frimerke med kongens hode på en fin damekropp da vettu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Frimerkesamling er ikke interessant. Beklager. Det er rett og slett umulig. ditto. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Men da drar jeg. Møte dama noen sec før jeg drar..yay.. adjø. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Farvel, ha en god tur. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Det er jo bare slemt Edit: 100 innlegg i søppel Endret 16. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I kveld skal jeg være en sykt slem jente. Skal på kafè med kjæresten til en jente jeg kjenner. Hvis vi blir merket, blir det masse, masse bråk. Men det er spennende..og kanskje litt ødeleggende for forholdet deres. Så hyggelig... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror jeg vet hvem som hadde vunnet... Si det, si det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Så hyggelig... Ja, jeg tror det blir ganske kos faktisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kebabpizza Dø. Seriøst. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 AnAnAs, så snill du er. Dine kjærlighets-ting er teite. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kebabpizza Dø. Seriøst. wtf er kebabpizza? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg