embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 FY FAEN! Natt til lørdag var det en eller annen full idiot som stjal scooteren min!! Skulle bare inn å hente en kebabpizza til et LAN og hadde seff glømt å ta med nøklene inn med meg. Ser bare en kis springer bort, starter scooteren og kjører som helvete. *sukk* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 RO NED Vi har savnet deg også. Håper du setter deg ned en dag og ser igjennom postene dine for noen år tilbake og oppdage hvordan du egentlig poster.. Jeg tar det som et kompliment. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du hadde vel forsikring fragmaster? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag greide jeg å stå opp litt tidligere, klokken ni! Men, hvorfor lage en siste ordet for noen utvalgte? Er det ikke bedre å lage det for de som irriterer dere? Da kunne jo nye kommet lett inn, og noen nye folk er (faktisk) seriøse! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du hadde vel forsikring fragmaster? Det hjelper lite når man ikke tar med seg nøklene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du hadde vel forsikring fragmaster? Ikke tyveriforsikring. Det var så jævlig dyrt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du hadde vel forsikring fragmaster? Det hjelper lite når man ikke tar med seg nøklene. Sant nok Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dette er en av de gangene jeg virkelig kan si: "Dette suger!!" Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Var scootern ny eller? Verdt mye liksom? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kjeder meg jeg *leke med en sata kabel* Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva har dere på brødskiva? *nyttt diskusjonsfelt * Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 spsier ikke brød Triste saker Skinke og Salami Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Var scootern ny eller? Verdt mye liksom? Hmm, kjøpte den vel ny for et år siden, Honda SFX. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 *stikke fingrene i vifta* Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det har skjedd noe merkelig med meg i det siste; her i Bergen regner det jo "alltid", men selv hvor mye jeg vandrer ute i stormen(e) så blir jeg ikke truffet av vanndråpene Enten er det fordi jeg er alt for tynn, eller kan det være at jeg er alt for glad? *Vrenger av seg det gode humøret og legger på tur ut i regnet igjen* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det har skjedd noe merkelig med meg i det siste; her i Bergen regner det jo "alltid", men selv hvor mye jeg vandrer ute i stormen(e) så blir jeg ikke truffet av vanndråpene Enten er det fordi jeg er alt for tynn, eller kan det være at jeg er alt for glad? *Vrenger av seg det gode humøret og legger på tur ut i regnet igjen* Kanskje det er begge deler, kanskje du er altfor glatyn? Btw, det er bemerkelsesverdig stille her Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Btw, det er bemerkelsesverdig stille her Nei, folk har sikker bare bedre til å gjøre, enn å sitte her Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 *ærge seg over at broren min kaller seg "Dasset"* Kan ikke noen permbanne han? (eller skifte nicket til "Jeg_knabbet_nicket_til_broren_min") Tenk hvis jeg skulle kalt meg: - Lokaltog, Dr,X, B-real, O.B eller noe annet "nesten_likt_andre_forumrukeres_nick" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg