Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Goophy jeg setter pris på hilsningen! Det er koselig å bli mottat som alle :D

 

Dere er utrolig latterfremkallende , vet dere det? Jeg mener, det er tre type folk i verden:

Hodepinefremkallende - latterfremkallende - anonyme.

Vær glad dere er latterfremkallende - det er de beste :D

Går det ann å få det mer fjortis en det der? :hrm:

 

BLAH.

Kan dere vær så jævla forpult snill å kutte ut å få venner som egentlig er _langt_ under logisk alder for å være her til å joine forumet for å komme hit å spamme?

Fan heller da..

Ja! Alle under 18 må invitere 5 venner hit for og ikke bli banna!

 

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja! Alle under 18 må invitere 5 venner hit for og ikke bli banna!

 

:tease:

Vel, da forsvinner jo du og alle sorger er slukket... :ermm:

 

 

 

 

 

 

 

:whistle:

 

 

 

Nei, men serriøst, kutt ut spammingen, eller tar jeg fram pisken, og da mener jeg pisk med en fliset vaier!

Hmm, spammer jeg?

For da hadde jeg hadd mye mer i count..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å lage en "Hvem hater du på forumet?"-tråd, men jeg mistenker at en eller annen overfølsom mod hadde stengt den.. Det hadde jo vært litt artig da, med argumenter om hvem som er verst, poll over den som er mest hatet (vinneren får en sykkel, sånn at han kan være ute litt mer og ikke forsøple forumet) og generellt bare se hvem som går folk på nervene..

Jeg tror jeg vet hvem som hadde vunnet...

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å lage en "Hvem hater du på forumet?"-tråd, men jeg mistenker at en eller annen overfølsom mod hadde stengt den.. Det hadde jo vært litt artig da, med argumenter om hvem som er verst, poll over den som er mest hatet (vinneren får en sykkel, sånn at han kan være ute litt mer og ikke forsøple forumet) og generellt bare se hvem som går folk på nervene..

Jeg tror jeg vet hvem som hadde vunnet...

Ville har strid imot retningslinjene den threaden dessverre ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...