Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Goophy jeg setter pris på hilsningen! Det er koselig å bli mottat som alle Dere er utrolig latterfremkallende , vet dere det? Jeg mener, det er tre type folk i verden: Hodepinefremkallende - latterfremkallende - anonyme. Vær glad dere er latterfremkallende - det er de beste Går det ann å få det mer fjortis en det der? BLAH. Kan dere vær så jævla forpult snill å kutte ut å få venner som egentlig er _langt_ under logisk alder for å være her til å joine forumet for å komme hit å spamme? Fan heller da.. Ja! Alle under 18 må invitere 5 venner hit for og ikke bli banna! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja! Alle under 18 må invitere 5 venner hit for og ikke bli banna! Vel, da forsvinner jo du og alle sorger er slukket... Nei, men serriøst, kutt ut spammingen, eller tar jeg fram pisken, og da mener jeg pisk med en fliset vaier! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nei, men serriøst, kutt ut spammingen, eller tar jeg fram pisken, og da mener jeg pisk med en fliset vaier! Noe du birde ha gjort for lenge siden. Ikke vær så tilbakeholdene med å straffe folk. Jeg vet du liker det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ja! Alle under 18 må invitere 5 venner hit for og ikke bli banna! Vel, da forsvinner jo du og alle sorger er slukket... Nei, men serriøst, kutt ut spammingen, eller tar jeg fram pisken, og da mener jeg pisk med en fliset vaier! Hmm, spammer jeg? For da hadde jeg hadd mye mer i count.. Endret 16. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er ikke så lett å gjøre det når man ikke er her i ukene og kan ha litt kontroll, men jeg sier det nå, RO NED folkens. Liker det ikke, men må man så må man :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 RO NED Vi har savnet deg også. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hmm, spammer jeg? Anyways, nå ble det litt sent. Håper jeg drømmer noe skikkelig gøy. Har vært litt tynt på den fronten i det siste. Mye rart. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 HalTan: Endelig fått tiblake den gode gamle geniale avataren din! Eg lengtet etter den Tenkte det samme da jeg så den.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 RO NED Vi har savnet deg også. Håper du setter deg ned en dag og ser igjennom postene dine for noen år tilbake og oppdage hvordan du egentlig poster.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vurderer sterkt å lage en "Hvem hater du på forumet?"-tråd, men jeg mistenker at en eller annen overfølsom mod hadde stengt den.. Det hadde jo vært litt artig da, med argumenter om hvem som er verst, poll over den som er mest hatet (vinneren får en sykkel, sånn at han kan være ute litt mer og ikke forsøple forumet) og generellt bare se hvem som går folk på nervene.. Jeg tror jeg vet hvem som hadde vunnet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Overfølsom mod? Kem er det du kaller overfølsom mod? Better recognize fool. En slik tråd ble stengt for noen uker siden og eg stengte en slik en idag faktisk. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du formulerer det litt anderledes kan jo det kanskje gå, feks hvem sine poster syntes du er mest upassende? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 "Hvem er mest bitch?" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vurderer sterkt å lage en "Hvem hater du på forumet?"-tråd, men jeg mistenker at en eller annen overfølsom mod hadde stengt den.. Det hadde jo vært litt artig da, med argumenter om hvem som er verst, poll over den som er mest hatet (vinneren får en sykkel, sånn at han kan være ute litt mer og ikke forsøple forumet) og generellt bare se hvem som går folk på nervene..Jeg tror jeg vet hvem som hadde vunnet... Ville har strid imot retningslinjene den threaden dessverre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Pfffft. Legge seg allerede. Ja nei du får ha god natt da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Da går jeg å kubber... Gudd najt folks Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Folk legger seg så tidlig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Yup. Dog nå er det kanskje på tide. Begynner å bli sent. God natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg