Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Wich reminds me om en jente i byn (når eg var i fjortiss alderen) som ble kalt nuggati.  :!:

Du har ikke veldig lyst til å forklare den? :ermm:

 

Må forresten legge til at en viss Elisabeth trolig er den største tøsa i norge...

Elisabeth? Venninen min? :dontgetit:

 

 

hehe nei var en jente som vistnok skal ha blitt tatt da hun smurte.....ja og hunden slikket det av osv... hun måtte til psykolog og greier. Hun skal vist ha innrømt at hun gjorde det og noe greier men kor sant det var vet eg ikke. Hun var typen som fint hadde gjort det da....sånn litt forvirret i hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elisabeth? Venninen min? :dontgetit:

 

 

hehe nei var en jente som vistnok skal ha blitt tatt da hun smurte.....ja og hunden slikket det av osv... hun måtte til psykolog og greier. Hun skal vist ha innrømt at hun gjorde det og noe greier men kor sant det var vet eg ikke. Hun var typen som fint hadde gjort det da....sånn litt forvirret i hodet.

Høres ufint ut, ja...

 

Ikke hun Elisabeth, ei som bor her.

Pen, og har seg med alt hun kommer over...

Lenke til kommentar

fredrik: det ser ut som flere diplomer må til. Jeg har et bittelite spørsmål til admins: er det mulig å lage SO3 der kun utvalgte medlemmer får være med? Ikke for å være frekk, men de siste 10 sidene har vært noe av det verste Blink@dagbladet drittet jeg har lest i mitt liv. Det klages for mye om den lave kvaliteten på SO uten at noe gjøres, og jeg tror det må til.

(eventuellt kan enkelte svartelistes)

 

Oh yes, btw, kom nettopp hjem fra en frekk runde monopol hos en vennine. Jepp, du leste riktig, monopol.

Lenke til kommentar
Oh yes, btw, kom nettopp hjem fra en frekk runde monopol hos en vennine. Jepp, du leste riktig, monopol.

Kom nettopp hjem fra fem timers sammenhengende pokerspilling.

Jeg eide og vant hele 40 kroner. :D

Er ikke noe artigere enn skikkelig poker, jeg taper gjerne noen hundre kroner for god underholdning. Gratulerer med seieren, don't spend it all in one place.

PS: Jeg tjente store penger på kirkeveien.

Lenke til kommentar
Er ikke noe artigere enn skikkelig poker, jeg taper gjerne noen hundre kroner for god underholdning. Gratulerer med seieren, don't spend it all in one place.

PS: Jeg tjente store penger på kirkeveien.

Jepp, det var dritgøy faktisk. Spilte seff Texas hold-em. Mye morsomme situasjoner, som da jeg presterte å tenke høyt og si kortene jeg hadde på hånda. Merka det ikke selv. Og mye både god og dårlig bløffing fra alle.

Fikk i tillegg betalt tilbake gammel gjeld pålydende 55 kr, så det rasler godt i lomma.

 

Kirkeveien kan være essensiell. ;)

Lenke til kommentar
Goophy jeg setter pris på hilsningen! Det er koselig å bli mottat som alle :D

 

Dere er utrolig latterfremkallende , vet dere det? Jeg mener, det er tre type folk i verden:

Hodepinefremkallende - latterfremkallende - anonyme.

Vær glad dere er latterfremkallende - det er de beste :D

Går det ann å få det mer fjortis en det der? :hrm:

 

BLAH.

Kan dere vær så jævla forpult snill å kutte ut å få venner som egentlig er _langt_ under logisk alder for å være her til å joine forumet for å komme hit å spamme?

Fan heller da..

 

 

 

Fant forresten Zippo lighteren min i grotta, ble så glad :)

Men...har så og si ikke sett dama denne uka...skal være sammen med venninner.

Og så betaler jeg i dyre dommer hver jævla helg for å dra hjem til henne, så får jeg sett henne en snartur på sortland..BLAH. Kunne bare ha blitt på setermoen denne helga..

 

Jaja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...