Aggex Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er vel ingen som har melodien til Wenche Myre's "66 år" ? Skrevet av Udo Jurgens/Ole Paus. Noen kolleger som trenger melodien til eit Julebord. Send PM visst du vet om hvor den er eller om den i det hele tatt finnes. :-) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hehe, i dag gikk jeg rett etter 11. og i går gikk jeg før 11 tror jeg, skreiv klokke slett underveis på oppgaven sånn i margen, ganske kos i går skreiv jeg 5sider og i dag 4 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Wooooh!! *kamikazemoves* Har lkonomitime, teh boring Etterpå i da skal jeg på teater med mormor, og se Jeppe på Bjerget... Gøtta gøø! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Haltan: har ikke sett så mange av ludvig holbergs verk, men hvis jeppe på bjerget er like bra som erasmus montanus kan du glede deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er plass til 2 smilies til på smilies thing. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ******, jeg må skrive en filmanmeldelse av Romeo + Juliet til i morgen :\ er det noen som har et som jeg kan låne? som helst ikke er henta fra nettet, læreren vår har vunnet vm i googling 4 ganger eller no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hent nå litt fra flere kilder og vri på ordene. ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 He og hå! I dag skal søstra mi ha bursdag.. Hele klassen skal være hjemme her sånn! 22 elever tilsammen! ******, gruer meg! De kommer til å klå på pcene og gitaren osv... faens drittunger! syns det blir LITT lite med 22 elever på bare 25 kvadratmeter her istua... Nå har jeg bestilt meg 2 switcher hvertfall, 2 stykker med 5 porter (1 uplink) 100 Mbps... håper jeg merker litt forskjell når jeg har LAN her hjemme nå ) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 idag skulle jeg bli banket av en fyr på skolen.. han stod klar når jeg slutta men han gjorde ikke så mye annet enn å faktisk ta et belte rundt halsen min og stramme skikkelig til.. timen før vi slutta kalte han meg morrapul-- 100 ganger og jeg svarte ikke en gang for å vise min overlegenhet han sa "ok ok ole, 1 mot 1! kom igjen" 3000 ganger sikkert.. kalte meg f-tte og mye annet rart.. rart han ikke var så tøff når han kom ut.. hadde sikkert banka livsskiten ut av han hvis jeg ville men jeg... han har sikkert 3000 brødre.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 oh, deeeilig.. har hatt dotter i øra i 2 uker. BORTE Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Høres ut som en bad-ass pakkis, har jeg rett? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Haha, tøffinger asså .. Slike folk vet som KUN er ute etter bråk for å tøffe seg bør finne på noe annet snart.. Har hatt en "etter meg" i noen måneder nå, har møtt på han mange ganger ute, men han torde ikke å gjøre noe annet enn å kikke "stygt" på meg, og jeg bare kikka dumt på han tilbkae... for en liten stund siden skulle han liksom ta meg et tak da, mens jeg bare sa "Var det no mer nå?" hele tida Men han torde aldri å gjøre no.. Men han sier stadig til vennene sine, "røyke gjengen", at han skal banke meg... Noe jeg trur han ikke klarer.. men jeg vil ikke komme i bråk og starte å sloss med han.. Men om han starter å fly på meg.. da smeller det, da klikker jeg.. Idioter... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 mm, poenget er at jeg kjenner folk som de ikke vet jeg kjenner.. og ja, det frister å kjøre litt deres stil.. men jeg må takke han, nå har jeg tatt fram vektene fra kjellern.. time to pump Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HUff, ja, kjenner til sånne typer...Møtte et par sånne på lan en gang, skulle absolutt banke meg og en annen kamerat, men vi knuste dem verbalt, diskuterte og kverulerte, og når dem skjønte at de ikke hadde noe fornuftig å si bare stakk dem. Fy ****** så dumme. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hvis dere faktisk diskuterte er det jo ikke slike typer da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det vil si, dem slang usaklig dritt, og vi snakket rolig og behersket tilbake Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har dere hatt om Erasmus Montanus dere også RIP? :O Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 DiMiles: ja, det er jo pensum i VK1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvorfor var han så sur på deg da, sparks? I dag har vi hatt volleyballturnering, og vi greide oss videre selv om oddsene ikke var på vær side. Lærern sa at C-klassen var best, og jævlig gode, A var desidert dårligst, og B var litt bak C (vi er B). Vi knuse A-klassen, og vi burde tatt det første settet mot C, men vi rota bort 14-7 til 25-23. Det neste settet eide vi dem totalt, og jeg hadde også fem-seks server på rad da. Så ble det et siste avgjørende sett hvor vi vant 15-4 eller noe. De ble temmelig sure og sånn. Dessuten var de feige. Satt de beste guttene på banen hele tida, og toppa som et helvette. Vi lot alle spille. Ikke noe gøy da jeg skulle serve, siden det bare var gode folk på banen da. Var litt lol da. De er sure ennå og skylder på at de spilte dårlig osv. KniZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg