Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tror egentlig dette forumet skriker etter flere damer. Det er noe skjev kjønnsfordeling her... Vil jeg ikke tørre å påstå. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det kan hende at det bare er at (ikke ta dette opp på den gale måten) det mannelige kjønn sitter mer inne. Ikke det at jeg er den rette talsperson.. Jeg har jo grodd fast i stolen, her jeg sitter Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tør si at det ikke skriker etter Harry Potter-maniacs av det kvinnelige kjønn. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tror egentlig dette forumet skriker etter flere damer. Det er noe skjev kjønnsfordeling her... Er glad i gutta mine jeg! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mission failed Jaja karer, på med maskene og sjarmen da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det kan hende at det bare er at (ikke ta dette opp på den gale måten) det mannelige kjønn sitter mer inne.Ikke det at jeg er den rette talsperson.. Jeg har jo grodd fast i stolen, her jeg sitter Du kan bli spamposter på heltid Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) rlz: Bah. Damer er damer. Ok, stryk det. Endret 15. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ronja, recent pic posts, nå! Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 bare slapp av rlz, skal ikke omvende deg eller noe Så lenge jeg får lov å like HP i fred, er jeg fornøyd. Ja, jeg er veldig flink til å poste når jeg først er i gang. Tror det ligger til familien eller noe. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tror egentlig dette forumet skriker etter flere damer. Det er noe skjev kjønnsfordeling her... Merket det egentlig her! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351392&hl= Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ronja, recent pic posts, nå! ...Hun er der. Anyway, tid for film. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det kan hende at det bare er at (ikke ta dette opp på den gale måten) det mannelige kjønn sitter mer inne.Ikke det at jeg er den rette talsperson.. Jeg har jo grodd fast i stolen, her jeg sitter Nå har du tatt neste steg, du har nå blitt et medlem av HW.no! Nå vil du gro enda mer fast i stolen, spesielt når du oppdager Off-Topic skikkelig. tor erik har et poeng... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ronja; OMFG!!1!!! U r zå heit, omgomgomgomgomgomgomg!!1!! Hr u nknkbildee!++++?? jeg diggr deg lzm, ur zååå zxiii!11!! Sånn, jeg så ikke at du hadde fått den stadadariserte velkomsthilsenen her, men nå har du det. Og velkommen skal du være. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ronja, recent pic posts, nå! ...Hun er der. Jeg tvang hun. SupremeX: Ron kan umulig være mer forran datan! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ronja, recent pic posts, nå! Kanskje det er Recent Pikk Posts for henne da? Vi har blitt lurt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg skal bysselalle snart. Skal til varingskollen i morgen. Jeee. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Goophy jeg setter pris på hilsningen! Det er koselig å bli mottat som alle Dere er utrolig latterfremkallende , vet dere det? Jeg mener, det er tre type folk i verden: Hodepinefremkallende - latterfremkallende - anonyme. Vær glad dere er latterfremkallende - det er de beste Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 "I've got a lovely bunch of coconuts..." Jeez, etter dagens snekrings-eskapader ser det ut som krigen stakk innom her... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 SupremeX: Ron kan umulig være mer forran datan! Å joda, nå sover hun i stolen også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Legg merke til meg med en gang! Jeg er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg