b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jaja, det er for sent. Har bestillt det nå, så vi får de om det er så bra/dårlig folk sier det er. Hvis ikke så bytter jeg det inn for no bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sweet. 98kr timen på sjøhussenteret. De dreiv på med lønnsoppgjøret nå så jeg får vel lønning i morra vil jeg håpe. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er ikke rart man savner optisk zoom fremfor digital da... Digital forstørring er jo å minke antall punkter(oppløsning) Alt som heter digital zoom er idiotisk..kan jo bare zomme en evighet på pc-en etterpå..er jo det samme. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Argh, er det bare jeg som har sår på tommelen for tida? Det gjør grusomt vondt å skrive SMS og spille PS2. Hoppe i CS går an, men hadde vært bedre uten sår. Vaske hender er et helvette. Nå SMS-er jeg med Thea. ))) Natta. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du får hilse da sosohal, natta Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp digital zoom er ikke noe bra. Jeg håper på å få digital kamera til jul jeg, ellers må jeg kjøpe et over nyttår. Nå har jeg ventet lenge nok. Så skal spare opp om jeg ikke får. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da la jeg meg :O Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 å da var jeg ferdig på jobb Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Og da er jeg oppe til å dra på jobb.. men våken vil jeg ikke si jeg her Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Engelsktentamenz0r i dag :S HAHAHAH jeg kommer for sent! ROFLFLOLOLMAOLOL HAHA omg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 engelsk tentamen B|Real: Jeg fikk et kamera til jul i fjord av mora mi, uten optisk zoom. Det er på 2 megapixler, funker igrunn greit nok, men noen ganger iblandt savner jeg den analoge zoomen... Men analog zoom er ikke så kjekt som folk skal ha det til..hvertfall ikke 2X og 3X... du må oppi 5-10 for at det skal ha no skikklig virkning inn i bildene.. syns jeg.. Skole snart.... ****** jeg må sykle, også røyk girvaieren igår, så jeg har abre et veldig lett gir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jah...gud jeg håper at jeg har fått lønning i dag. Og jeg er fri for røyk...må gå fri helt til kl 1600 minst! ææ! Np: Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Drool Så akkurat på god morgen norge, og der hadde de lutefisk. Nå ble jeg sulten gitt! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Drool Så akkurat på god morgen norge, og der hadde de lutefisk. Nå ble jeg sulten gitt! bah, nå ble jeg kvalm Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ok, da gir du meg en grunn til å ete torsk(blæh bare det), som ser helt jævl i ut og er luta(lut er vel farlig). nei nei, pinnekjøtt er julematen nå blir det burger.. lunch tid.. burger og røyk.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 BjaA: vel, jeg har det...dog det begynner vist å lønne seg nå =) Noen som har noen kommentarer anngående dette kameraet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...2&view=detailed JA! det er billgere på noen bensinstasjoner! så reklame for det i går for 999kr Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Engelsktentamenz0r i dag :S HAHAHAH jeg kommer for sent! ROFLFLOLOLMAOLOL HAHA omg rakk du tentamen da? var vel engelsk du hadde? og når gikk du? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Rakk tentamen ja! Akkurat på håret. Gikk før 11 Sånn 10:30 elns .. Digg det ! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hax00r pax00r2k3k4k er på skolen å skriver om arne berggren... yeh.. fikk 4+ på eng tent..WOHO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg