Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka skjer da.....kjeder meg vilt akkurat nå. Ingenting på tv....ikke noe kult på pc'n......ikke noe kult.....  :hrm:

 

Edit: Somebody.....underhold meg! Strip!

 

Please!  :blush:

stakkar lille snøhunden*trøstepå* hadde du bare hatt det programmet vettu, der man snakker med folk, så kan man ha på webkamer aviss man vil :p

Lenke til kommentar
Vet ikke enda.

Tror jeg er kvalifisert til turnering på ladbrokes.

Eller så tar jeg NL på pokerstars.

Oki.

 

Har ikke konto på ladbrokes, tørr ikke ha mer enn PokerStarsen, kommer til å bli blakk.. :p

 

Aner ikke om jeg skal spille enda, han ene som skal være med er jobb hos Telenor, og de slutter vel ikke før 23 etter hva jeg vet.

Lenke til kommentar
Ka skjer da.....kjeder meg vilt akkurat nå. Ingenting på tv....ikke noe kult på pc'n......ikke noe kult.....  :hrm:

 

Edit: Somebody.....underhold meg! Strip!

 

Please!  :blush:

stakkar lille snøhunden*trøstepå* hadde du bare hatt det programmet vettu, der man snakker med folk, så kan man ha på webkamer aviss man vil :p

Faen, du er slem :p :!:

Lenke til kommentar
I dag skal jeg ikke på byen, men lage digg middag med en kompis og spise godis han har kjøpt i Sverige. Traff en kompis av meg isted, det er visst bilde av meg på et utested i Oslo. Faen så flaut... er det lov å gjøre sånt?  :mad:

du kan vel dra dit å be de fjerne det!må da ha loven på din side, da...kan ikke drive å henge opp bilder uten tillatelse

Datatilsynet har vel visse forskrifter som må overholdes..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...