Demonfudge Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg kjeder meg! Fetch en cola og kos deg med en film. Har cola.. Men ikke film Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Herlig! *spise hjemmelagd pizza* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ka skjer da.....kjeder meg vilt akkurat nå. Ingenting på tv....ikke noe kult på pc'n......ikke noe kult..... Edit: Somebody.....underhold meg! Strip! Please! stakkar lille snøhunden*trøstepå* hadde du bare hatt det programmet vettu, der man snakker med folk, så kan man ha på webkamer aviss man vil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vet ikke enda.Tror jeg er kvalifisert til turnering på ladbrokes. Eller så tar jeg NL på pokerstars. Oki. Har ikke konto på ladbrokes, tørr ikke ha mer enn PokerStarsen, kommer til å bli blakk.. Aner ikke om jeg skal spille enda, han ene som skal være med er jobb hos Telenor, og de slutter vel ikke før 23 etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Foregår det mye sex-snakk i denne tråden om natten? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ka skjer da.....kjeder meg vilt akkurat nå. Ingenting på tv....ikke noe kult på pc'n......ikke noe kult..... Edit: Somebody.....underhold meg! Strip! Please! stakkar lille snøhunden*trøstepå* hadde du bare hatt det programmet vettu, der man snakker med folk, så kan man ha på webkamer aviss man vil Faen, du er slem :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Foregår det mye sex-snakk i denne tråden om natten? Jepp. Det er derfor jeg har slik unormal døgnrytme.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Edit: Somebody.....underhold meg! Strip! Willdo! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Foregår det mye sex-snakk i denne tråden om natten? får ikke du nok snakk i jomfru-tråden du? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Foregår det mye sex-snakk i denne tråden om natten? får ikke du nok snakk i jomfru-tråden du? Jo, det får jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Edit: Somebody.....underhold meg! Strip! Willdo! Wtf....er det foten din? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er den ikke bra nok for deg? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jaja, tror jeg stikker opp og ser litt tv i stede jeg... dere får kose dere så lenge!...er vel tilbake om ikke lenge-GAD, i'm weak. *se på snøhunden og logre med halen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Huff...føler så med dere folkens, jeg gjør det virkelig. Jeg er ufortjent heldig egentlig :\ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *se på snøhunden og logre med halen* You might as well pee in my yard. Ka skjer b-real? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @ B|Real: Ufortjent heldig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I dag skal jeg ikke på byen, men lage digg middag med en kompis og spise godis han har kjøpt i Sverige. Traff en kompis av meg isted, det er visst bilde av meg på et utested i Oslo. Faen så flaut... er det lov å gjøre sånt? du kan vel dra dit å be de fjerne det!må da ha loven på din side, da...kan ikke drive å henge opp bilder uten tillatelse Datatilsynet har vel visse forskrifter som må overholdes.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @ B|Real: Ufortjent heldig? At jeg har noen som jeg elsker og hun elsker meg tilbake..ikke noe mer Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @ B|Real: Ufortjent heldig? At jeg har noen som jeg elsker og hun elsker meg tilbake..ikke noe mer Ja, du er griseheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg