Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag skal jeg ikke på byen, men lage digg middag med en kompis og spise godis han har kjøpt i Sverige. Traff en kompis av meg isted, det er visst bilde av meg på et utested i Oslo. Faen så flaut... er det lov å gjøre sånt? :mad:

du kan vel dra dit å be de fjerne det!må da ha loven på din side, da...kan ikke drive å henge opp bilder uten tillatelse

Lenke til kommentar
Ingardj: Jeg også. Noen må redde meg fra sommerdepresjonen min.. :(

Ditto indeed!

 

kaiern; du vet ikke helt hvordan mitt liv er, så nei, det er ikke så enkelt.

 

Og trenger ei med noe hjernesubstans, ei som jeg kan snakke om php til, uten å frykte at hun blir lei og finner seg en annen og ei med mer i hodet enn spørsmålet; "skal vi drikke i helga?"

Lenke til kommentar

Hmm, hører stadig også om det Goophy nevner.

 

Her i skien er det syke tilstander. Vi har kosovoalbanere her i byen som oppsøker fester kun for å banke opp folk, for moro skyld. :dontgetit:

 

Dette vet politiet om, men de er for opptatt av å planlegge neste mopedkontroll til å gjøre noe. Purken i Norge er så utrolig dumme greier. Jeg er ikke rasist, jeg har stor respekt for mennesker som kommer til dette landet, oppfører seg, skaffer seg inntekt uten om den de får fra staten og tilpasser seg norske regler og normer. De andre kan brenne i helvete.

Lenke til kommentar
Blir nok hjemme idag ja. Skulle muligens på hytte/drikke tur men ser ikke ut som det ble noe av og det er like greit siden hunden ikke er helt ok nå.  :cry:

 

Anyways blir sikkert en film eller 2 senere. *daffe*

jeg vet hva du kan finne på,men du må bare fikse en ting først!*hint hint* :p

:hrm: den vil ikke idag. Eg skjønner ffs ikke ka i helvete som skjer! :realmad:

Lenke til kommentar
hva skal dere gjøre i kveld?noen planer?

 

tenkte jeg bare skulle sitte her å kose meg i hele kveld :wee:

Enten spille poker med noen folk, eller dasse her og gjøre Fargelære-innlevering..

Øyh, bli med å spille på nett om du ikke skal spille live.

Jeg tenkte å håve inn et par tusen idag. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...