Camron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 B|Real, hvor har moderatorene forskjellige farge på nickene? Er det bare for å vise hva slags moderator de er liksom? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Love hurts *klemme lenge på* Hva har skjedd? Nei nei nei, ingenting har skjedd, jeg trøstet på Goophy jeg. Jeg har det meeeget bra jeg.. Jaja, jeg fikk ihvertfall klemt deg, da! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 nå har winhamp hengt seg opp ( altså frosset/stoppet ) også spiller jeg av filen "HDoppheng" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 B|Real, hvor har moderatorene forskjellige farge på nickene?Er det bare for å vise hva slags moderator de er liksom? De med "sterk" grønn er moderator/brukermoderatorer for hele forumet. De med litt svarkere grønnfarge er brukermoderatorer innenfor sin egen spesifikke del. Rød=admins.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jaja, jeg fikk ihvertfall klemt deg, da! !"%!"#% gaylord¤!"#%"!% *kosepå* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jaja, jeg fikk ihvertfall klemt deg, da! !"%!"#% gaylord¤!"#%"!% *kosepå* Jeg vil være med! Group hug! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Running just as fast as we can Holdin' on to one another's hand Tryin' to get away into the night And then you put your arms around me And we tumble to the ground And then you say I think we're alone now There doesn't seem to be anyone around I think we're alone now The beating of our hearts is the only sound I kveld skal jeg og ei veninne ned til en kamerat og se film, slappe av. Hmm, satser på at jeg er i godt humør når jeg kommer hjem. ___ GROUP HUG! Endret 15. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Temmelige enig med trollet her.. Me too. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 da var dagen på jobb ferdig, deilig.. hva skal dere gjøre i kveld?noen planer? tenkte jeg bare skulle sitte her å kose meg i hele kveld Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *snip* Grunnene til at jeg drikker er mange. For det første pga. medikamenter. For det andre pga. det jeg holder på med. (Folka krever at vi ikke drikker). Jeg mener at slike mengder alkohol som inntas av ungdommen idag to ganger hver uke etterhvert kommer til å skape større problemer mht. helsen. Er allere noen jeg vet om som begynner å få problemer med bla. leveren. Synes rett og slett det er tåpelig å misbruke alkohol på den måte. Tingene dette misbruket fører til er enda verre. Hver mandag morgen hører jeg om at den og den har banka dritte ut av person. En annen har kanskje blitt "sugd" av 2-3 jenter samme kveld og rota med 100 andre. Hvis bare 90% av det jeg hører er sant synes jeg faenmeg noen burde se å gjøre noe med dette, synes det er helt sykt. Sånn skal man absolutt ikke drive på. Stedet jeg bor vet jeg er et av de verste stedene i landet når det gjelder slikt, og skulle gjerne bodd et helt annet sted om jeg kunne det. Men det får da være grenser for hva man finner på. Er forresten svært mange som også har begynt med narkotiske stoffer regelmessig. Jeg driter i om ei jeg er forelsket i er jomfru eller ei, det jeg ikke skjønner er at det skal være så vanskelig å holde seg til en person om gang. Hvorfor i granskauen skal man rote med alle man kommer over? *Argh*, hater dette landet... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ...90% av det jeg hører er sant synes jeg faenmeg noen burde se å gjøre noe med dette, synes det er helt sykt. Sånn skal man absolutt ikke drive på. Åja! Alt som blir sagt om fyllekvelder er sant!! oH yEah! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vet det. Men har uheldigvis sett selv at noe av det er sant... Det er mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hvis bare 90% av det jeg hører er sant.... Liten feil i quoten din, TLZ. Hanne: framfor PC-en? Goophy: Det skal ikke være lett... Endret 15. januar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 tenkte jeg bare skulle sitte her å kose meg i hele kveld Just det jeg skal og Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *snipp* Jeg tror faktisk på deg. Har ikke noe imot Asker, men alle jeg kjenner derfra holder på meg akkurat det du nevner. Et par i klassen min (som er noen av de beste vennene mine) har akkurat de problemene du snakker om. Konstant i slosskamper, misbruker narkotiske stoffer og sliter generelt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hanne: framfor PC-en? ja, så klart jeg gidder ikke dra på fest å se på alle som drikker seg så fulle å står overalt og roper på elgen.. ivartfall ikke før jeg er ferdig med pencelinkuren min... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 JEG TRENGER DAME! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I dag skal jeg ikke på byen, men lage digg middag med en kompis og spise godis han har kjøpt i Sverige. Traff en kompis av meg isted, det er visst bilde av meg på et utested i Oslo. Faen så flaut... er det lov å gjøre sånt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *snipp* Jeg tror faktisk på deg. Har ikke noe imot Asker, men alle jeg kjenner derfra holder på meg akkurat det du nevner. Et par i klassen min (som er noen av de beste vennene mine) har akkurat de problemene du snakker om. Konstant i slosskamper, misbruker narkotiske stoffer og sliter generelt. Asker er et jævla drittsted fullt av bortskjemte idioter som får rævva dytta full av alt de vil ha og ikke vet bedre enn å ødelegge seg selv. Sånn er det bare. PS: ALDRI flytt til Asker, det gjelder dere alle. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ivartfall ikke før jeg er ferdig med pencelinkuren min... Høhø Ingardj: Jeg også. Noen må redde meg fra sommerdepresjonen min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg