Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Må egentlig si meg litt enig med Goophy her, jeg er heller ikke for det der med fredag = drikke seg drita full. Og det med at alle ungdommer ikke er slik? Ok, på fjortisstadiet er det kanskje slik. Hos oss litt eldre derimot... Nuff said.

 

Heldigvis har en en kongegjeng som både kan kose seg med en film, eller feste uten å drikke seg drita fulle. Det betyr ikke at vi ikke drikker noe som helst, men at vi har kontrollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helvete skal ungdommen idag drikke seg drita full og rote rundt med alle de kommer over?

Har man ikke respekt for noenting mer?

Hva faen er galt med å holde seg til en person?

 

Tror jeg skal flytte til amish-stedene i USA, de har ihvertfall respekt for sånt...

 

(Ja, hun jeg liker hadde visst rota rundt med et par typer drita full i natt).

Amen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete skal ungdommen idag drikke seg drita full og rote rundt med alle de kommer over?

Har man ikke respekt for noenting mer?

Hva faen er galt med å holde seg til en person?

 

Tror jeg skal flytte til amish-stedene i USA, de har ihvertfall respekt for sånt...

 

(Ja, hun jeg liker hadde visst rota rundt med et par typer drita full i natt).

som om jeg skulle sagt det selv ( tilogmed siste linje )

Lenke til kommentar
(Ja, hun jeg liker hadde visst rota rundt med et par typer drita full i natt).

*kosepå*

Life is a bitch...:(

 

Enkelte må drikke seg drita for å ha det artig, Er synd å skam egentlig, men det er realiteten dessverre i dagens ungdom.

Guud så selvhøytidelige vi er her da! Sikter ikke spesielt til B|real, men hele gjengen som klager over ungdommen osv. Faen ass, dere er jo ikke akkurat så mye eldre, er dere? Er det faktisk så, at mange her ikke drikker osv, fordi de "er måteholdne" eller fordi dere faktisk bare sitter foran en data hele dagen og ikke har noe å gjøre i helgene? Jeg dømmer ikke, men please. Hvem kan si at det ikke er moro å dra på fylla en og annen gang?

 

 

Bare for å nevne det, så vil jeg si at jeg har drukket meg drita mange ganger, men drikker sjelden nå. Ikke kan dere anklage meg for å være uansvarlig, og ikke kan dere si at jeg ikke er "måteholden", fordi jeg drikker så og si aldri lenger.

 

 

Gbah! Kjeder meg SYKT på jobben, og har ikke spist en dritt idag. Er sur. Fack....

Lenke til kommentar

Pfft. Sånn er livet.....dessverre.

 

Anyways så eg ble med på moroa og drakk og koste meg hver forbanna helg og fikk så my f*** at eg ikke angrer ett sekund på det idag. Idag drikker eg kanskje en gang hver andre mnd. Kan ikke forvente at jenter skal være der jomfru og greier og vente på nettop deg. Det er jo hormonenes og utfoske tiden deluxe.

 

Synd med dessverre slik det er. Ikke engang church girls er jomfruer og one man's girl liksom. Broren til en kompis går på en eller annen meninghet og jommen får han seg ikke mye der også som de ikke skulle være kristne.

 

Anyways.....nettop våknet.....

 

kommer tilbake og leser etterpå det eg skrev når eg er "våknet"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...