Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er da ikke noe bedre enn å stå opp tidlig på en fridag nyte en kopp kaffe i fred og ro høre på fugler synge ( yeha rigth ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *spsise den siste sjokolademuffinen og lure på når jeg skal bake neste gang* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lite aktivitet det er her. *kan ikke fatte og begripe* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lite aktivitet det er her. *kan ikke fatte og begripe* Folk sover vel. men litt enig, var mer liv før jul. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lite aktivitet det er her. *kan ikke fatte og begripe* Folk sover vel. men litt enig, var mer liv før jul. Ja. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Og der var man våken ja, koselige greier. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Noen ganger er Google så irriterende! Hvis det er et svært vanlig ord som den ikke tar med i søket, ender du (hvis du er heldig ) med å måtte se igjennom et par tusen bilder før du finner det rette. Edit: Gjorde setningen om så det ble mening Endret 15. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Faen...Hele natta våkna jeg og trodde jeg skulle på skolen.. Jævla irriterende.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Å der ble man vekket...:\ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lite aktivitet det er her. *kan ikke fatte og begripe* Folk sover vel. men litt enig, var mer liv før jul. Ja. *Noen* må ha skremt de bort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er skole-syndromet... Folk prioriterer andre ting.. Fan, skulle ha hatt et dig'cam for det er nyyyyydelig være ute med masse nysnø!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Her er det bar bakke, og regn Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Faen..Hva heter den norske morro sida igjen? kommer ikke på det.. det er vitser bilder o.l der.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Da har jeg begynt på kreatin og carbs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Faen..Hva heter den norske morro sida igjen? kommer ikke på det..det er vitser bilder o.l der.. www.tull.no? www.humorweb.no? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 tull.no var det ja.. Takker Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I dag må jeg være med venninnen min på apoteket fordi hun har fått kjønnsvorter og hun tør ikke dra alene. Jeg hater å være med sånt, er så jævlig pinlig. Hun spanderer mat hvis jeg blir med da Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I dag må jeg være med venninnen min på apoteket fordi hun har fått kjønnsvorter og hun tør ikke dra alene. Jeg hater å være med sånt, er så jævlig pinlig. Hun spanderer mat hvis jeg blir med da sheeeet. tror jeg er litt for ung for sånt jeg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @SupremeX:- Kanskje litt stor header - Gyslig farge på overskriftene (www.colormixers.com) - Ikke bruk smooth/strong/osv på fylltekst, da dette ikke vil la seg realiseres når du skal kode (dersom du da ikke vil la all tekst være i form av grafikk, noe som er lite brukervennlig og generelt ikke bra) - Mer padding under overskriftene Takk for tipsene, skal se nærmere på det når jeg har våknet litt. Apropos å våkne, dette er første gang på VELDIG lenge at jeg har våknet før kl 14 på lørdager.. Jaja Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 I dag må jeg være med venninnen min på apoteket fordi hun har fått kjønnsvorter og hun tør ikke dra alene. Jeg hater å være med sånt, er så jævlig pinlig. Hun spanderer mat hvis jeg blir med da Bare jeg som ikke hadde vært så altfor hypp på mat etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg