galskapen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Pft! Skikkelige menn legger seg ikke nå.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 tror jeg tar natten =) Du får den ikke! Den er min! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 tror jeg tar natten =) Du får den ikke! Den er min! Natta er kjempefin... Og jeg er ganske sikker på at alle kan dele den! Jeg skal ha litt av den hvis den ikke kan/skal deles. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Natta er kjempefin... Og jeg er ganske sikker på at alle kan dele den! Jeg skal ha litt av den hvis den ikke kan/skal deles. Neeei, den er miiiiiiiin! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mange som bestilte TT bigwater ? Herregud jeg gleder meg til jeg skal bestille vannkjøling! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lav mental og fysisk snittalder her i det siste. Humf. Lurer på hva jeg skal finne på i morgen jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Lurer på hva jeg skal finne på i morgen jeg. Liverpool - Man Utd. på CANAL+ kl. 13.30! *Glede seg* EDIT: Dæven, klokken er jo nesten tre! Tiden går fort med film... God natt. Endret 15. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du bor i Bergen, sant? Får vi se kampen hos deg? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lav mental og fysisk snittalder her i det siste. Humf.Lurer på hva jeg skal finne på i morgen jeg. Zynz d00 @ jeg r 1 aV d3? Lagde et utkast av nytt design til hjemmesiden min, synes det ble bra.. Jaja, legger meg nå. Syyyykt jeg er trøtt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lagde et utkast av nytt design til hjemmesiden min, synes det ble bra.. Headeren ble kanskje litt stor. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lagde et utkast av nytt design til hjemmesiden min, synes det ble bra.. Headeren ble kanskje litt stor. Mjaa, når du sier det så. La egentlig ikke merke til det.. Men nå er det soving 4real. Nattak0z til de som vil ha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Lagde et utkast av nytt design til hjemmesiden min, synes det ble bra.. Jeg kan trygt si at jeg hatet den, da du sier positive ting om Pepsi Max, og det tolereres ikke! (så faktisk ikke så gale ut, det) edit: Nattak0z til de som vil ha Jeg hadde tatt imot, men dere kjenner fredrik, han blir så sjalu. Endret 15. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) faen da... Hehe, vet ikke om noen bedre alternativer til sukkerfri brus, så derfor må jeg bare drikke den inntil videre iallefall. Men jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ha menyen... Jaja, det tar vi i morgen.. Jeg hadde tatt imot, men dere kjenner fredrik, han blir så sjalu. Stakkars Endret 15. januar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sakligheten på topp... Ny avatar...again... Og god natt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @SupremeX: - Kanskje litt stor header - Gyslig farge på overskriftene (www.colormixers.com) - Ikke bruk smooth/strong/osv på fylltekst, da dette ikke vil la seg realiseres når du skal kode (dersom du da ikke vil la all tekst være i form av grafikk, noe som er lite brukervennlig og generelt ikke bra) - Mer padding under overskriftene Hm, må vurdere å sove snart. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå er dagen 8 timer gammel. Lurer på hva jeg skal gjøre de resterende 16 timene .. Nei egentlig ikke; Runke, sove og CS. LAL! Happy weekend! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fordi alle sunne nordmenn er jo ute på skitur med familien og bikkja til naboen. Finnes de? JA! Det var den perfekte beskrivelsen på nabofamilien min! :!: Wow, tror dette er den første gangen jeg har stått opp før 9 på en fridag siden november. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Wow, tror dette er den første gangen jeg har stått opp før 9 på en fridag siden november. wow , tror dette er første gangen jeg har stått opp etter 9 på en fri dag siden kjempe lenge. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Wow, tror dette er den første gangen jeg har stått opp før 9 på en fridag siden november. wow , tror dette er første gangen jeg har stått opp etter 9 på en fri dag siden kjempe lenge. Wow indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg