Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånt humor må du bare tåle. Før i tiden snakket vi om alt mulig *savne penta og de*

 

Anyways. Korfor er tv så crap op fredager og helgen sjenerelt? :hrm:

Jeg tåler det jeg, men man blir litt lei det med en slik søster jeg har. TV er dårlig uansett, hold deg til datan så går alt bra.

Lenke til kommentar
Anyways. Korfor er tv så crap op fredager og helgen sjenerelt? :hrm:

Hva? Tven er da ikke crap i dag! Har du ikke sett den 2. månelandinga da? ESA landa jo på Titan i dag. Det har jo vært direktesending fra rommet (det var i alle fall det NRK kalte det. joda det var både direkte og fra rommet, bare ikke samtidig).

Det var jo en svær begivenhet det var verdt å få med seg. Hurragutten Ødegaard var jo også der.

Lenke til kommentar
Fordi alle sunne nordmenn er jo ute på skitur med familien og bikkja til naboen.

Finnes de? :wow:

Ikke i min omgangskrets nei, sikkert bare en antagelse... Akkurat som det der med at alle nordmenn gamper rundt på ski hele vinter'n. Jeg eier ikke ett eneste skipar og kommer aldri til og gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Anyways. Korfor er tv så crap op fredager og helgen sjenerelt?  :hrm:

Hva? Tven er da ikke crap i dag! Har du ikke sett den 2. månelandinga da? ESA landa jo på Titan i dag. Det har jo vært direktesending fra rommet (det var i alle fall det NRK kalte det. joda det var både direkte og fra rommet, bare ikke samtidig).

Det var jo en svær begivenhet det var verdt å få med seg. Hurragutten Ødegaard var jo også der.

Dette har eg ffs....... korfor var det ingen nerder som annonserte om dette her?? :realmad:

 

FFS!! *knusesintgemoticon*

Lenke til kommentar

Også kom du som en engel... Eller noe, du kom jo!

 

Hmm... Jeg har aldri sett en engel komme, hverken på den ene eller den andre måten, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Julenissen derimot... Han kommer jo på kjerringa hele tida. Eller var det julekve... Nei, det var Julenissen.

:hmm:

Psionpervert.JPG?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...