Andreaz_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan jo være med i fjortizzklubben da! Trives bedre i svømmeklubben. Jeg er faen'meg_ikke_noe_fjortiss Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) *tafsepåHalTan* Tror jeg skal kjøpe meg en T630 i morra. Må ha meg ny telefon. Min tok kvelden på øvelsen denne uka..(marvil hold kjeft! ) og har en stor rosa sky midt på displayet så jeg ikke ser en damn dritt. Men så har jeg fått feriepengene mine så det blir bare vellstand Endret 14. januar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan jo være med i fjortizzklubben da! Trives bedre i svømmeklubben. Jeg er faen'meg_ikke_noe_fjortiss Men sur er du... Jeg håper virkerlig at du bare tullet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 *tafsepåHalTan* Tror jeg skal kjøpe meg en T630 i morra. Må ha meg ny telefon. Min tok kvelden på øvelsen denne uka..(marvil hold kjeft! ) og har en stor rosa sky midt på displayet så jeg ikke ser en damn dritt. Men så har jeg fått feriepengene mine så det blir bare vellstand T630 er en fin mobil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vel, det er SE som har laget den og SE lager oppsett som jeg liker så jeg tror jeg holder meg til den Blah...må hente broden middnatt. Drit...har fint jævla lite lyst :\ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har akkurat sett på Mean Creek, ikke værst men jeg må nok vente\se den en gang til før jeg kan si noe om den... BTW! America... FUCK "YEAH"! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ingen som har kommentert at studentrabatten på toget er gått ned? I såfall veldig rart, kan ikke huske å ha hørt noe om det på tv/aviser.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 BTW!America... FUCK "YEAH"! Coming again to save the motherfucking day YEAH!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ingen som har kommentert at studentrabatten på toget er gått ned? I såfall veldig rart, kan ikke huske å ha hørt noe om det på tv/aviser.. Har vært på TV, bare du som ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 synes vi skal kaste ut alle som kom etter 2000 liek VIP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jaja, jeg stikker å henter brodern jeg. På igjensyn. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jaja, jeg stikker å henter brodern jeg. På igjensyn. kjør pent... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Tinio: Du er født i 1990 - face it - det er derfor du ikke vet så mye om oss offtopic postere Siden jeg er født i 1980 lurer jeg på hva jeg veit om off-topic-brukere Kan du fortelle meg det Dasse? Ps. Hun heter Tonio, ikke Tinio... Rett skal være rett Endret 14. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Ps. Hun heter Tonio, ikke Tinio... Rett skal være rett Endelig! *Klemme* Rettet den ikke selv, håpte noen kom og fikset det! (Bæsjunger!) Endret 14. januar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ps. Hun heter Tonio, ikke Tinio... Rett skal være rett Endelig! *Klemme* Rettet den ikke selv, håpte noen fikset det! Også kom du som en engel... Eller noe, du kom jo! Man må jo støtte opp om Ringeriksfolk Er jo ikke mange av dem her... Og det er kanskje like greit. Det gjør oss unike på sett og vis. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ..er det mulig? Hva da? Ringerike er en fin kommune! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Også kom du som en engel... Eller noe, du kom jo! *Tenke koffert* Endret 14. januar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Også kom du som en engel... Eller noe, du kom jo! Hmm... Jeg har aldri sett en engel komme, hverken på den ene eller den andre måten, så det kan jeg ikke uttale meg om. Julenissen derimot... Han kommer jo på kjerringa hele tida. Eller var det julekve... Nei, det var Julenissen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Også kom du som en engel... Eller noe, du kom jo!*Tenke koffert* forstår ikke kofferten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg