bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 HalTan: "Fransk suger" er like godt argumentert som Jokke's argumenter for Jazzen's elendighet^^ Fransk tales av 220 Millioner mennesker ca. Så jeg syns det er bedre å kunne fransk enn tysk... Men kunne jeg valgt da jeg startet ville jeg valgt tysk.. Da mine venner liker det mye bedre hvertfall..de klarer å få noe ut av det, men jeg klarte ikke å fulge med i Fransken... var bare så ******* GAY språk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fredrik, jeg SA faktisk : "i mitt tilfelle ihvertfall "..... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Årets råeste hår: HalTan supersexy! seriøst altså, det er stilig.. no ironisarkasmeisktisk! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, håret til HalTan ser faktisk digg ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) MMhm, takk (gays ) men nå trenger jeg hårklipp her.. Endret 8. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Back from skatesession i garasjen :thumbsup: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da skal jeg sende min 120Gb Seagate inn for "reperasjon"/refound. Satan så irriterende å miste en 120GB når man har ALT det vitale som jeg hadde lagret på den disken. Og så driver jeg å sikkler på tanken om å bestille digitalkamera. Får lønning på godt over 8K i de neste dagene så jeg har litt lyst ja Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 B|Real: bra at økonomien holder seg da Men så har du jobbet som et jern enkelte dager også da .. Og ja, jeg HATER når disker går i stykker.. Har hatt 2 disk kræsj i år .. det er jækla surt..spessielt om man mister OS disken med mange viktige ting på Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 zum zum zum, har skværa opp med xen.. vi er gode venner igjen *<-- peke på* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Veit dama at du viser bildet av henne foran 30000 brukere på Norges største dataforum? )) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Veit dama at du viser bildet av henne foran 30000 brukere på Norges største dataforum? )) Ekksækktli majj thåghts! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, hu vet det Har spurt Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hadde vi ikke trodd om deg EDIT: HalTan: [barnslig](gays) som i homo? Her prøver vi å være snill med deg og hele pakken, så får vi slengt DEN midt i trynet! Ha! Nå trekker jeg tilbake det jeg sa om håret ditt. Du har verdens styggeste afro-ting på hodet (?) ditt[/barnslig] Endret 8. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde vi ikke trodd om deg Stemmer, vi tror du lyver sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Heh, seriøst gutter.. Jeg er Dr. Love Men seriøst, ville ikke gjort det med exen jeg helst skulle hatt på fanget nu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 BjaA: vel, jeg har det...dog det begynner vist å lønne seg nå =) Noen som har noen kommentarer anngående dette kameraet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...2&view=detailed Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tja, billig og greit men hadde liiite minne installert da.. er ikke mange bildene det.. Men det kommer jo helt ann på bruksområdet.. Er jo et greit party kamera eller reisekamera.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal du ha god kvalitet på bildene får du jo bare plass til ti stykker eller noe slikt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg lurer på...har det sån flash-minne ting som kan tas ut? Har et flashminne liggende i grotta mener jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ville ikke ha kjøpt kamere uten optisk zoom. Hadde en med digital zoom og det suger. Svogeren sin er uten optisk zoom og den suger også. Utrolig men eg savnet optisk zoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg