Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver litt med karate nå.

Måtte slutte med thai, tok for mye på knærne.

Driver bare med kataer nå, kan ikke slå eller sparke noe særlig på ting.

Moro at dere begynner med kata da, vi lærte bare noe grunnleggende bevegelser, også trener vi til konkurranse/fight hele tida ellers. Har allerede første graderinga uten å kunne en eneste kata. Skal lære første kataen iløpet av våren, men ikke enda... ;)

Lenke til kommentar
Øyh, det er jo treneren min jo. :p

Hmm, jeg sluttet før klubben ble lagt ned her, men ryktet skulle ha det til at han svindlet klubben for penger og dro :p

Hmh, merkelig, han virker på meg som en særdeles ålreit fyr. Hvor kommer du fra?

Min mors mage.

Oppvokst på Sortland.

Lenke til kommentar
Jeg driver litt med karate nå.

Måtte slutte med thai, tok for mye på knærne.

Driver bare med kataer nå, kan ikke slå eller sparke noe særlig på ting.

Moro at dere begynner med kata da, vi lærte bare noe grunnleggende bevegelser, også trener vi til konkurranse/fight hele tida ellers. Har allerede første graderinga uten å kunne en eneste kata. Skal lære første kataen iløpet av våren, men ikke enda... ;)

Kan vel ikke akkurat si at jeg følger helt vanlig opplæringsprosedyre med disse karategreiene. Har noe med at jeg har drevet med kampsport i 11 år og ikke er "frisk" nok til å gjøre det man skal. Driter i graderinger osv. Bare trener et par kataer for moro skyld.

Bruker forresten svart belte også.

Konkurranser kommer jeg aldri til å være med på. :)

Lenke til kommentar
Øyh, det er jo treneren min jo. :p

Hmm, jeg sluttet før klubben ble lagt ned her, men ryktet skulle ha det til at han svindlet klubben for penger og dro :p

Hmh, merkelig, han virker på meg som en særdeles ålreit fyr. Hvor kommer du fra?

Min mors mage.

Oppvokst på Sortland.

Okay, visste ikke at han hadde hatt klubb der ute. Trodde han kom rett fra sverige til narvik der han underviser nå. Morsomt, da lærte jeg no nytt. :)

 

Da trente du forøvrig Goju-Ryu stilen, som er hans profesjon. ;)

Lenke til kommentar
Okay, visste ikke at han hadde hatt klubb der ute. Trodde han kom rett fra sverige til narvik der han underviser nå. Morsomt, da lærte jeg no nytt. :)

 

Da trente du forøvrig Goju-Ryu stilen, som er hans profesjon. ;)

Han var bare vikar da, et par måneder eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...