Camron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Lag en tråd, eller søk på download.com kanskje lzzom Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Noen andre som har hatt internett problemer med Catch i det siste? Nei, ingen problemer her. Ring support du, de pleier og fikse alt rimelig fort, linja mi var nede og de sendte reperatør til sentralen med en gang, det viste seg og være routeren min som trengte en restart Glemte og skjekke den ja. Internett virker nå, men har vært nede før idag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kremt*personhets*kremt Personhets er kuult. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) God aften damer og herrer! Klarte noen å skaffe pepperkakebakesangen til meg i går/dag? Har kikka igjennom threaden, men kan ikke se noe. Sendte den på PM til dag tidlig.. Jaja, ligger legger den her da. Pepperkakebakesangen *når en pepperkake baker baker peppekaker..* Endret 14. januar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Takk Ikkeno! Jeg så ikke i innboksen før nå! Nydelig av deg! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Håper Hazz kødder i recent... Mora hans som posta, og han skal få juling hvis han fjerner det ? latterligste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tubenugatti er oppskrytt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Okej, hjelp litt nå folkens. En kamerat er hos en jente, og han sa jeg skulle ringe sånn cirka nå for at han kan ha en unnskyldning for å dra. Han trodde nemlig at det kom til å bli kjedelig og dessuten var hun mindre attraktiv enn han trodde. () Uansett, hva pokker skal jeg si? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Okej, hjelp litt nå folkens. En kamerat er hos en jente, og han sa jeg skulle ringe sånn cirka nå for at han kan ha en unnskyldning for å dra. Han trodde nemlig at det kom til å bli kjedelig og dessuten var hun mindre attraktiv enn han trodde. ()Uansett, hva pokker skal jeg si? Skal jenten høre det du sier da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Maxtor DiamondMax 10 300 GB Hva er gærent med den? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skal jenten høre det du sier da? Forhåpentligvis ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var på reiselivsmessen i Lillestrøm i dag, og vi måtte spørre mange reiseledere om diverse spm...og bare sier èn ting, men are pigs! Neh, bare de dere jenter sikler etter. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Maxtor DiamondMax 10 300 GB Hva er gærent med den? bare enda en "jeg hørte en stor tøff gutt si maxtor suger så det syntes jeg også" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var på reiselivsmessen i Lillestrøm i dag, og vi måtte spørre mange reiseledere om diverse spm...og bare sier èn ting, men are pigs! Neh, bare de dere jenter sikler etter. HAHAHAHA Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Var på reiselivsmessen i Lillestrøm i dag, og vi måtte spørre mange reiseledere om diverse spm...og bare sier èn ting, men are pigs! Neh, bare de dere jenter sikler etter. Er trossalt en grunn til at så mange er det ja! Now Playing: Bill Hicks - Chicks Dig Jerks Endret 14. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Okej, hjelp litt nå folkens. En kamerat er hos en jente, og han sa jeg skulle ringe sånn cirka nå for at han kan ha en unnskyldning for å dra. Han trodde nemlig at det kom til å bli kjedelig og dessuten var hun mindre attraktiv enn han trodde. ()Uansett, hva pokker skal jeg si? Fixed. Jeg ringte og spurte hva han dra med, så gikk samtalen slik: Han: "Trenger du hjelp med no' eller?" (med svak "hint, hint"-stemme) Meg: "Øøøøøhhh, ja jeg må bære opp dritt fra kjelleren." -"Hva da?" -"Eeeehh, sofaen." -"Sofaen, hvorfor det?!" -"Skal ha ny. Den gamle må bæres helt opp og ut." -"Ah, ok. Kommer om en stund jeg da. Bestill pizza så har vi noe å ete på hvert fall. Og ring <navn på annen kamerat>." (som i "hint, hint - bestill pizza til oss tre, her er det dritkjedelig) Var sykt vanskelig å ikke bryte ut i latter selv om jeg pleier å ikke være så verst på spontanløgner. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Men det er jo egentlig bare to som gjør det. En som liker å kle av seg og skryte over han spinkle kropp og ei som flamer. Var jeg en av dem? Var ikke jeg som postet, og nå sletter jeg det. *holder på* ... Hater å være så tynn ... Får putte i meg litt mer proteiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg