enden Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har det vært så ille i det siste da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Masse planer for dagen og helgen, og her sitter jeg med hodepine og får ikke gjort noe. Han som fant opp hodepine skulle jeg likt å møtt Hmm denne bør inngå blandt smiley's *dah* jeg har vondt i hodet hver eneste dag forestill deg hvordan det er ! skulle jammen ha likt å møtt han som fant det opp ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var noen som slettet bildet og postet der igår. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var noen som slettet bildet og postet der igår. Hvem da hvem da? Om tre timer er jeg forhåpentligvis full slik at jeg ikke gråter mer i dag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var noen som slettet bildet og postet der igår. Du kan jo prøve å poste nye (recent vettu) bilder f.eks. Om tre timer er jeg forhåpentligvis full slik at jeg ikke gråter mer i dag. Min erfaring med jenter er at hvis de gråter edru, så gråter de mest sansynlig i fylla...Ikke vær lei deg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Om tre timer er jeg forhåpentligvis full slik at jeg ikke gråter mer i dag. ring øyvin, virker som om han er mer enn gjerne villig til å "trøste" deg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Min erfaring med jenter er at hvis de gråter edru, så gråter de mest sansynlig i fylla...Ikke vær lei deg Jeg gråter aldri i fylla. Jeg blir bare dødsglad. Egentlig tror jeg at hvis jeg blir mer deprimert nå, ender jeg som alkis. Var på reiselivsmessen i Lillestrøm i dag, og vi måtte spørre mange reiseledere om diverse spm...og bare sier èn ting, men are pigs! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Var på reiselivsmessen i Lillestrøm i dag, og vi måtte spørre mange reiseledere om diverse spm...og bare sier èn ting, men are pigs! Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) AnAnAs: si meg, hvorfor gråter du egentlig? Endret 14. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er hjernen som avgjer om vi skal gråte. Akkurat kva som skjer i hjernen, eller kor det skjer, når den avgjer at vi skal gråte veit vi ikkje så mykje om. Det må jo være eit eller fleire stader i hjernen som er «triste». Når disse områda er «triste», sender dei beskjed til eit område i hjernen som heiter hypotalamus. Hypotalamus er eit veldig viktig område som styrer mange ting som skjer i kroppen som vi ikkje har kontroll over, til døme kor raskt hjertet slår, spyttutskilling, og fordøying. Hypotalamus sender så beskjed til tårekjertlane om å skille ut tårer, og dermed gråter vi. I tillegg skjer det mykje anna i kroppen når vi gråter. Musklar i ansiktet trekker munnvikene nedover og rynker panna, pusten trekkast djupt og ofte uregelmessig, vi hikster, og blodstraumen ledast ofte til huden slik at den som gråter blir rød i ansiktet. Kvifor gråter vi? Det er mange svar på dette, avhengig av om det er ein voksen eller eit barn som gråter, og kva situasjon gråten oppstår i. Pusten hos barn som gråter fordi dei vil ha oppmerksomhet, er forskjellig frå gråt når ein har slått seg. Så kva som skjer i kroppen er, til ein viss grad, avhengig av kvifor ein gråter. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg er lei av deiligst.no-bilder i Recent Pics. That is all. velkommen i klubben =) sa det for noen uker siden, da ble alle sure. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Lastet ned hardcore xxx pr0n, sånn som alle andre? Så du tror ikke jeg kan gjøre det her jeg sitter nå? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 tipper det går fortere ved mindre du er en rik og bor i sverige =) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Alex din idiot, du postet uten å legge til bilde i recent.. OG du klager på andre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg er lei av deiligst.no-bilder i Recent Pics. That is all. velkommen i klubben =) sa det for noen uker siden, da ble alle sure. Men det er jo egentlig bare to som gjør det. En som liker å kle av seg og skryte over han spinkle kropp og ei som flamer. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) ~Alex~ du glemte bilde i Recent picpost! Endret 14. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) mybad, rettet det nå. var det jeg glemte forrige gang også ble så sur på alle dritt bildene at jeg glemte å legge ved bilde selv. Endret 14. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg