sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *guider ccx gjennom overklokkingen* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er NIC? nettverkskort Networked Information Center. Any office that handles information for a network. The most famous of these on the Internet is Network Solutions, which is where new domain names are registered. Another definition: NIC also refers to Network Interface Card which plugs into a computer and adapts the network interface to the appropriate standard. ISA, PCI, and PCMCIA cards are all examples of NICs. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ah...takker dr3as og sjefen_ Har bare aldri brukt det navnet på et nettverkskort før. Holder på med design nå jeg...har endelig fått littegranne kreativitet tilbake. Etterpå er det trening og Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Haha! Så genialt, Christian må få jenter til å fikse maskinen sin for seg Du er kanskje litt små leet... ? Er du en overklokker også eller? hey!! Er ikke min feil at det er visse personer som klarer og rote til innstillingene når jeg ikke sitter og koser med maskinen.. SÅ skal det nevnes at det er dårlig ram i den maskinen. Har noe annen ram nåda.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uff... Trur det er noe galt med meg. Inatt har jeg hatt ende flere syke drømmer. Hvor kommer alt dette ifra. Er lengesiden j eg har husket mine drømmer, og når jeg har husket dem så er det bare noen få bilder. Men de siste 3 nettene har jeg husket masse av drømmene og sykt detaljert... :S Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Haha! Så genialt, Christian må få jenter til å fikse maskinen sin for seg Du er kanskje litt små leet... ? Er du en overklokker også eller? hey!! Er ikke min feil at det er visse personer som klarer og rote til innstillingene når jeg ikke sitter og koser med maskinen.. SÅ skal det nevnes at det er dårlig ram i den maskinen. Har noe annen ram nåda.. Skylder du på meg? Jeg hadde jo ****** ikke tøtsja maskina jo... Kross på halsen ass... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skylder du på meg? Jeg hadde jo ****** ikke tøtsja maskina jo...Kross på halsen ass... Hadde jeg huska det som ble sagt om jenter på MI2 så hadde jeg quota den. Men de er født til å spille dumme og uskyldige Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bah, ingen her som har/kan få tak i overklokking.no logoen som .dxf fil. Altså en vektor tegning. Vilvil ha en nøkkelring med overklokking.no logo på Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Woo! Da er jeg hjemme, i morgen er det matteprøve Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 woho, nå har jeg blødd neseblod i 20 minutter.. det silblør! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 woho, nå har jeg blødd neseblod i 20 minutter.. det silblør! Artig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kjempe.. det sux hardt.. 20 minutter er seriøst altså.. *ta en bloody-mary.. noen som vil ha?* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg fant 200 kroner i en gammel lommebok jeg hadde på rommet mitt her hjemme ! Jippi Nå som jeg var ganske blakk, så passet det godt Trur jeg skal på rema og kjøpe meg et stoooort lager med julebrus ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Wooo, da er ejg hjemme, og har matte, excel, fransk og naturfagsprøve denne uken!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Candyfloss: Konge med fransk da, er ikke for ingenting at jeg slutta etter 2 år på U.skole Common tu t appeles elns? Je m appelle BjaAster elns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *klappe for bjaa* La meg presisere: FRANSK SUGER! (takktakk), i mitt tilfelle ihvertfall. Jeg har matteprøve i morgen, i trigonometri (eller hva f*** de kaller det.. ), det er kjedelig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *zumme i håret til haltan* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Trigonometri banker fremmedspråk ned i støvlene. Bare å huske et par formler så kommer du langt. Imorgen har jeg først 2 timer matte, så 4 vanlige klokketimer fri og så 2 timer fysikk. Jippi for en fin skoledag. Mer fri enn skole. Bra jeg har nøkkel til et lite datarom Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ØYH! Det er trakkasering! La håret være Noen, redd meeeeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg