Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er NIC?

nettverkskort

Networked Information Center. Any office that handles information for a network. The most famous of these on the Internet is Network Solutions, which is where new domain names are registered. Another definition: NIC also refers to Network Interface Card which plugs into a computer and adapts the network interface to the appropriate standard. ISA, PCI, and PCMCIA cards are all examples of NICs.
Lenke til kommentar
Haha!

Så genialt, Christian må få jenter til å fikse maskinen sin for seg :green:

Du er kanskje litt små leet... ? Er du en overklokker også eller?

hey!! Er ikke min feil at det er visse personer som klarer og rote til innstillingene når jeg ikke sitter og koser med maskinen.. SÅ skal det nevnes at det er dårlig ram i den maskinen. Har noe annen ram nåda..

Lenke til kommentar

Uff... Trur det er noe galt med meg.

Inatt har jeg hatt ende flere syke drømmer. Hvor kommer alt dette ifra. Er lengesiden j eg har husket mine drømmer, og når jeg har husket dem så er det bare noen få bilder. Men de siste 3 nettene har jeg husket masse av drømmene og sykt detaljert... :S

Lenke til kommentar
Haha!

Så genialt, Christian må få jenter til å fikse maskinen sin for seg  :green:

Du er kanskje litt små leet... ? Er du en overklokker også eller?

hey!! Er ikke min feil at det er visse personer som klarer og rote til innstillingene når jeg ikke sitter og koser med maskinen.. SÅ skal det nevnes at det er dårlig ram i den maskinen. Har noe annen ram nåda..

Skylder du på meg? Jeg hadde jo ****** ikke tøtsja maskina jo...

Kross på halsen ass... :wow:

Lenke til kommentar

Trigonometri banker fremmedspråk ned i støvlene. Bare å huske et par formler så kommer du langt. Imorgen har jeg først 2 timer matte, så 4 vanlige klokketimer fri og så 2 timer fysikk. Jippi for en fin skoledag. Mer fri enn skole. Bra jeg har nøkkel til et lite datarom :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...