Putekos Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Skal for øvrig på OHG-"omvisning" den 26. januar, AnAnAs. Oooh. I'll be there to welcome you Kjøpt mørkebrun farge.... Tok i litt av den i dag, men var ikke nok farge i pakken til å dekke hele håret mitt, så nå er toppen av hodet mitt brunt og resten svart Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 hehe, så lenge det blir bra til slutt så Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ahh nå har jeg spillt ferdig HL2, hmm brukte mange dagar men spillte det få timer om dagen, så jeg brukte totalt 12 og ein halv time på det, er fornøgd. lett på easy så jeg spillte det på hard, Var Konge, men slutten var litt brå. Endret 13. januar 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 im the invisible man Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hey folkens! Jeg gidder ikke lage en thread om dette så jeg tar det her.... Klarer noen av dere å oppdrive en MP3 av Pepperkakebakesangen? Fra dyrene i hakkebakkeskogen. Jeg har leita rundt i over en time nå, men klarer ikke å finne den. Uploader nå. Hmm, den oversteg makskvoten. Får prøve å registrere en home.no konto FTP kontoen er ikke oppe før i om en time... Endret 13. januar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Uploader nå. Hmm, den oversteg makskvoten. Får prøve å registrere en home.no konto FTP kontoen er ikke oppe før i om en time... Nydelig!! Takk skarru ha! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 OH FUCKING YEAH!! 20" Widescreen! ON MAH DEZK! http://www.tcpa.no/bjaa/dikky/ ^^ Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Godnatt! *Sove* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 OH FUCKING YEAH!!20" Widescreen! ON MAH DEZK! http://www.tcpa.no/bjaa/dikky/ ^^ Widescreen pr0n? Yezplz! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Nice skjerm!!!!! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 *sove - drømme - * SKOLE!!! Våkn opp.... Hallooooooo! du må vakna, elle så komme du for seint te bussen!! *drepe* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg laller nå selv. Får nok plukke opp Peppekakebakesangen i morra etter jobb. På søndag skal jeg forresten snike litt i den nye leiligheten. Begynner innflytting på mandag. *glede seg stort* *Har litt vondt i magen også pga av pengebruk til leiligheten* Men, men, den blir i hvertfall min, BARE MIN!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Hm. Tror jeg hatt det mest mislykka vorspielet ever. Begynte i 5-tiden, ting gikk fint. Så fant jeg ut at jeg ikke hadde spist middag, så jeg fant en Lidlpizza i frysern. Den spiste jeg samtidig som jeg drakk sprit, noe som gikk adundas. Ble dårlig, noe jeg er fremdeles, og fikk fan ikke drukket noe.. Nå ser kjøkkenet/stua ut som et helvette, de andre (pressa vel inn noen å 20) reiste ut.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Nå er det snart bare seks timer til jeg må stå opp og batteriet i den trådløse-musa er nesten tomt så da får vel jeg legge meg.. Håper alle får sove godt i natt da!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg vil anbefale alle å trykke på linken i signaturen min. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg vil anbefale alle å trykke på linken i signaturen min. Jaja.. Tror jeg legger meg nuh! Natta! Okei, nerdVANNA.. Du skal DØ! Nå klarer jeg **** ikke å få den sangen ut av hue Endret 13. januar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 OH FUCKING YEAH!!20" Widescreen! ON MAH DEZK! http://www.tcpa.no/bjaa/dikky/ ^^ Ohhh! Damn sexy screen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 DET ER DUKET FOR FEST, FOLKENS! Jeg skal legge meg nå, dette er det tidligste tidspunktet jeg har lagt meg på i løpet av halvannet til to år. Blir gøy å legge seg. Natta, alle sammen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Sånn, da var norskstil ferdig sånn ca. Koselige greier. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 wow, ny rekord. 1 inlegg på 2 dager. det føles rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg