bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hanne:), kanskje SnowDOG_ vil være med og passe på deg? Jeg er trøtt og jævlig. hehe, kanskje det! får høre med han jeg da trøtt og jævlig?hva med å ta en dusj og køye?deilig det... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hanne:) : Husk at det meste som skjer i fantasien, slik som disse skyggene, er ting som du drømmer om til daglig. Antakeligvis drømmer du om at en mann skal komme og ta deg. (Som i skremme deg, selvsagt. ) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ja, og i følge bladet [mag] ligger jeg i "lengtestillingen... hmm, noe må gjøres:P Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 tør jeg spørre hva "lengtestillingen" er ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hoho, det er så mange sprengkåte fjortisser her at det er helt sykt Og det er noe nytt..? Jeg ligger i "sovestilling" om natten, jeg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 tør jeg spørre hva "lengtestillingen" er ? nja, du ligger på siden med henden foran deg, akkurat som om noen kunne ha ligget atmed deg og du holdt rundt de! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Arneeee, kommer du ikke snart? - Jada, siste omgang nå, kjære! - Men, jeg har jo ventet i over halvannen time. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ja, og i følge bladet [mag] ligger jeg i "lengtestillingen... hmm, noe må gjøres:P Haha! Det vil da si at du ligger og klemmer puten? EDIT: Glem den... Endret 13. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ja, og i følge bladet [mag] ligger jeg i "lengtestillingen... hmm, noe må gjøres:P Haha! Det vil da si at du ligger og klemmer puten? EDIT: Glem den... omtrent det ja..men har bamse jeg da, så holder rundt han! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 omtrent det ja..men har bamse jeg da, så holder rundt han! Kinky. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hey folkens! Jeg gidder ikke lage en thread om dette så jeg tar det her.... Klarer noen av dere å oppdrive en MP3 av Pepperkakebakesangen? Fra dyrene i hakkebakkeskogen. Jeg har leita rundt i over en time nå, men klarer ikke å finne den. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 nå går det unna her, både i so3, karikatur og miste jomfrutråden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 æbæ! I dag har jeg kjøpt hårfarge..skal farge det i morgen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) OKei, da er julegavene fra muttern og fattern bestilt: Uno Hawaii, Oslo Maxtor DiamondMax 10 300 GB Me = happy! EDIT: Skal for øvrig på OHG-"omvisning" den 26. januar, AnAnAs. Endret 13. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Klarer noen av dere å oppdrive en MP3 av Pepperkakebakesangen?Fra dyrene i hakkebakkeskogen. Jeg har leita rundt i over en time nå, men klarer ikke å finne den. Jeg stemmer for nyinnspilling av HalTan og Larsp! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 æbæ! I dag har jeg kjøpt hårfarge..skal farge det i morgen hvilken farge har du kjøpt? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Klarer noen av dere å oppdrive en MP3 av Pepperkakebakesangen?Fra dyrene i hakkebakkeskogen. Jeg har leita rundt i over en time nå, men klarer ikke å finne den. Jeg stemmer for nyinnspilling av HalTan og Larsp! Veeeeel... neppe det... Jeg vil nå helst ha den så original som mulig. hehe Men ellers ville det vært et bra forslag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Klarer noen av dere å oppdrive en MP3 av Pepperkakebakesangen?Fra dyrene i hakkebakkeskogen. Jeg har leita rundt i over en time nå, men klarer ikke å finne den. Jeg stemmer for nyinnspilling av HalTan og Larsp! Hør, hør! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 æbæ! I dag har jeg kjøpt hårfarge..skal farge det i morgen Lilla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg