Tonio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg trodde det aldri skulle skje jeg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg trodde det aldri skulle skje jeg! Det du akkurat har sett, det har ikke skjedd. Ikke la det komme ut til folket Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det du akkurat har sett Tror du jeg bryr meg om en som er yngre enn meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det du akkurat har sett Tror du jeg bryr meg om en som er yngre enn meg? Eid, se når jeg ble født.. edit: Samme året vertfall.. Endret 13. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eid, se når jeg ble født.. edit: Samme året vertfall.. Diskuterte vi ikke det på MSN når du addet meg for lenge siden? Jooo, det gjorde vi visst! Og som vanlig tok ... Jentene av med seieren! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hoho, det er så mange sprengkåte fjortisser her at det er helt sykt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hoho, det er så mange sprengkåte fjortisser her at det er helt sykt Takk, takk! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Veldig treig SO3 forhold til vanlig..2-3 sider idag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hoho, det er så mange sprengkåte fjortisser her at det er helt sykt Wrawr! *kattepoteting* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Veldig treig SO3 forhold til vanlig..2-3 sider idag? Jeg har faktisk greid å følge litt med...Alt er tregt i dag! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ja, ting er litt treige i dag...til og med takten i musikken,rotet til det så mange gang i dag på trening... btw:nå er jeg sikker på at det spøker på rommet mitt...kult Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skummelt. Fortell. saaktee. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hmm, ser sånn skygger av og til...nesten sikker på at det ikke er mine så i går natt våknet jeg av at jeg i vartfall trodde at det sto en person foran senga mi,så ble den borte..strakk ut hånda for å kjenne om det var noen der men men, sikkert bare jeg som forestller meg da!men hadde vært kult om det var et spøkelse her. snowdog:du gjør det ja!driver fortsatt å spammer hos deg..men ingen respons:P edit:ja, og spøkelse er en liten luring...han sitter bak senga mi og blåser kald luft på føttene mine så jeg ikke får sove Endret 13. januar 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er nok bare en kåt og fustrert ånd som er lei av å bare se på deg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er nok bare en kåt og fustrert ånd som er lei av å bare se på deg. hehe, du tror vel det du Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hmm, ser sånn skygger av og til...nesten sikker på at det ikke er mine så i går natt våknet jeg av at jeg i vartfall trodde at det sto en person foran senga mi,så ble den borte..strakk ut hånda for å kjenne om det var noen der men men, sikkert bare jeg som forestller meg da!men hadde vært kult om det var et spøkelse her. snowdog:du gjør det ja!driver fortsatt å spammer hos deg..men ingen respons:P edit:ja, og spøkelse er en liten luring...han sitter bak senga mi og blåser kald luft på føttene mine så jeg ikke får sove Har du sett The Grudge? Jaja, nok en normal dag. Tror jeg køyer nå.. natta Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har du sett The Grudge? Jaja, nok en normal dag. Tror jeg køyer nå.. natta har ikke sett den nei, er nok for pysete! god natt forresten. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jaja, nok en normal dag. Tror jeg køyer nå.. natta Køyer? Nå? Jaja. Må bare si det en gang til: Far Cry er kos. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hanne:), kanskje SnowDOG_ vil være med og passe på deg? Jeg er trøtt og jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg