Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, etter at jeg har fått 3- og 3 på historieprøver får jeg 4 i boken. Jepp, det stemmer, 4. Hvorfor, spør du kanskje? Dunno. Men sånn er det.

MoFFaSSa£: Det er ikke så rart at det ikke går bra på norskprøver når du ikke bruker punktum.

Du har helt rett :blush: .

Kansje ikke så rart at jeg aldri klarer å få høyere enn en 3'er. :tease:

Edit: glemte pungtum :!:.

Endret av MoFFaSSa£
Lenke til kommentar

Ah! Da var alt stæsjet hentet fra posten/flexi-data. Først og fremst, gåsjameg så liten og søt PSTwo er.

.. og så fikk jeg et demobrukt hovedkort med et tonn med ekstrastæsj. Jeg forventet hovedkortet og that's it, men her var det 2x SATA-kabler, 2x PATA-kabler (tynne og med sleeves), IO-shield, to brackets med ekstra USB - og Firewire-utganger, manual, drivere på CD og floppy.. og helt sikkert noe mer som jeg har glemt.

.. og til sist, får bytte den 160GB store PATA-disken min i en WD Raptor 74GB SATA-disk. Ah, så digg.

Lenke til kommentar
Mye mulig, men han har jo opprettet et hjelpe fond, donert penger og er villig til å spille inn en cd for å hjelpe offrene.. må si det er mer en de fleste andre gidder da ?

Syns det med å spille inn CD er latterlig, jeg garanterer at det han hadde tjent på den CDen har han liggende i banken som han kunne gitt. Dette er akkurat som Elton Johns Candle in the Wind; it's all about the Benjamins.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...