Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Flink gutt Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Det var da ikke ille Ble nettopp ferdig med heldags prøve i norsk , som sikker går rett i dass Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Forresten, etter at jeg har fått 3- og 3 på historieprøver får jeg 4 i boken. Jepp, det stemmer, 4. Hvorfor, spør du kanskje? Dunno. Men sånn er det. MoFFaSSa£: Det er ikke så rart at det ikke går bra på norskprøver når du ikke bruker punktum. Endret 13. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Forresten, etter at jeg har fått 3- og 3 på historieprøver får jeg 4 i boken. Jepp, det stemmer, 4. Hvorfor, spør du kanskje? Dunno. Men sånn er det. MoFFaSSa£: Det er ikke så rart at det ikke går bra på norskprøver når du ikke bruker punktum. Du har helt rett . Kansje ikke så rart at jeg aldri klarer å få høyere enn en 3'er. Edit: glemte pungtum :!:. Endret 13. januar 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Ah! Da var alt stæsjet hentet fra posten/flexi-data. Først og fremst, gåsjameg så liten og søt PSTwo er. .. og så fikk jeg et demobrukt hovedkort med et tonn med ekstrastæsj. Jeg forventet hovedkortet og that's it, men her var det 2x SATA-kabler, 2x PATA-kabler (tynne og med sleeves), IO-shield, to brackets med ekstra USB - og Firewire-utganger, manual, drivere på CD og floppy.. og helt sikkert noe mer som jeg har glemt. .. og til sist, får bytte den 160GB store PATA-disken min i en WD Raptor 74GB SATA-disk. Ah, så digg. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Arg, hater webshops som ikke klarer leveringsdatoer. Skulle aldri bestilt noe som de ikke hadde på lager *avbestille og bestille noe annet* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Spermbirds! Musikk det gitt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Er det bare jeg som leser dette og tenker: hvis jeg vet at du er der nede er det vel ganske åpenbart at du ikke gjør det fordi du bryr deg, men fordi du vil virke sympatisk? Hvem bryr seg hva han mener, han har vel ikke noe med Phuket å gjøre? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 SteffyBoy... det bildet i signaturen din... det var... interessant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=359754&hl= I know! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Bosch garasje åpnere tåler mye.. Cirka en halv flaske zippobensin og 300 gram flashkrutt(sånn som brenner i mange farger). Og brenner bra edit: Alså kontrollen. Endret 13. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
gsn Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Mye mulig, men han har jo opprettet et hjelpe fond, donert penger og er villig til å spille inn en cd for å hjelpe offrene.. må si det er mer en de fleste andre gidder da ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Mye mulig, men han har jo opprettet et hjelpe fond, donert penger og er villig til å spille inn en cd for å hjelpe offrene.. må si det er mer en de fleste andre gidder da ? Syns det med å spille inn CD er latterlig, jeg garanterer at det han hadde tjent på den CDen har han liggende i banken som han kunne gitt. Dette er akkurat som Elton Johns Candle in the Wind; it's all about the Benjamins. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Er det normalt med eksamen's lignende prøver allerede nå? Den 25 skal vi ha nasjonaleprøver i engelsk. Den 27 er det norsk. Dæven detta går fort. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilke trinn er det som skal ha nasjonale prøver egentlig? De krasjer jo med et par prøver vi skal ha i VK2... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 nasjonal prøver er stress :S btw. var hos legen i dag. Sko ha det der greiene du må ha for å kunne kjøre taxi. Fekk til svar: alt står fint til og jeg ser ingen ting som kan nekte deg for å få kjøreseddel Nå er det bare å få snakket med purken og Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilke trinn er det som skal ha nasjonale prøver egentlig? Mener det bare er tiende. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Det er 4,7,10 og 11. klasse Tror det er noen til men de er sikre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Vi slipper! Score.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg