Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 I hva da?Jeg har 7 innleveringer til imorgen/idag (Naturfag) 2. Termin begynner på Fredag el. Jeg får karakterer neste fredag, dere da? I energi. Newton(meter), kraft, arbeid o.l. TEH SUX! Jeg tror jeg starter å øve. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 /Me er noe syk, men drar på skolen i morra, tar klassebilde, drar hjem igjen og legger seg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Må vel legge meg og få noe timer søvn. Må opp halv seks hver morgen, buhu! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Sleep is for suckers! Det som er kult, hipt og inn er å lese geografi. Du hørte meg, ingenting er kulere enn litt bergarter her og litt om Sovjetunionens fangstmengde (nest størst etter Kina, btw) der, dette er rett og slett spennende og artig stoff som jeg kommer til å bruke mye senere i livet! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hmm. Jeg kjeder meg edit: WOOHOO! NÅ har de stengt for private pcer! Jeg er såå glad På hele nettverket! Kan ikke gjøre en fis! Det må stoppes snart. ALT av adresser som har ordet chat i seg er sperra. ALT.. Får bare surfa dinside.no liksom. Men hw funker enda. Men hvis han stenger hw... Jeg er så glad, nevnte jeg det? *Hater data ansvarlig*, han er en indier(derfor han er god kanskje). Og kan faktisk mye om pc! Hva skal jeg gjøre uten msn? Og det nytter ikke og bruker netmsn. For de har chat i navnet.. Så får logga inn. Men ikke starta samtaler. Eller blir prata til. Og hvorfor akkurat nå gjør han det? Etter en stund med vennskap:P Så stikker han meg i ryggen. Jaja. Da må jeg bruker mer tid på hw da. Endret 13. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Kansje han bare har stengt msn-porten. Bruk en proxyserver Det har han garantreeeeert ikke husket på. Ellers så kunne man lastet ned en annen klient, som trillian eller gaim (?). Edit: Det var i natt, ja. Du er vel hjemme nå.. EDIT: INGEN SUPPORT TRÅD!! *daske daske* Endret 13. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Han spørte ikke etter hjelp, du gav han det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Kansje han bare har stengt msn-porten. Bruk en proxyserver Det har han garantreeeeert ikke husket på. Ellers så kunne man lastet ned en annen klient, som trillian eller gaim (?). Edit: Det var i natt, ja. Du er vel hjemme nå.. EDIT: INGEN SUPPORT TRÅD!! *daske daske* PERMBANN! PERMBANN! PERMBANN! IKKE NOE SUPPORT HER!!! Du skulle ha lest det de skrev i går Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Eirik Peirik, sa du? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262246 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Nå lager jeg faktisk min første rista brødskive med brødrister'n jeg fikk til jul. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Eirik Peirik, sa du? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262246 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360211 Endret 13. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Veldig mange som skulle ha prøve idag da.... vi har kunst og håndtverk prøve Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Ah. Da er det lalling, og i morgen skal jeg hente PSTwo, hovedkort + PSU + PSU + CPU-kjøler. Gode greier. Nice! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 God morgen... *gjespe* Lenke til kommentar
@b Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 *Skole* tungt med teori så tidlig på morgenen.... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 *Skole* tungt med teori så tidlig på morgenen.... Jepp, sitter her og sliter med det samme no.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg fikk 4+ på særemne!! Hadde det skriftlig *kjempefornøyd over innsatsen sin* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har midt time, skal snart på skolen igjen. Må gjøre litt fransk først :--/ Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Sitter på skulen og kjeder dritten av meg akkurat no.. Beste eg har å finne på akkurat no er å spille blokko-kopter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Meg og et par kompiser ble nettopp tatt i politikontroll. 750 sure kroner på hver fordi vi ikke rakk å ta på oss beltet. Ja, det var fortjent og ja, jeg har lært en lekse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg