Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns RCT spilla er litt underhodende jeg, men 3'ern likte jeg ikke helt av en eller annen grunn... :hmm: Mulig jeg begynner å bli litt lei. Burde jeg kjøpe Locmotions eller?

 

Har vært i Oslo i dag da! :)

 

Sammen med klassen, vært på VG mediesenter eller noe. Litt artig egentlig. Men fy F som det blåser idag! Toget vi skulle ta hjem var kanselert så vi måtte ta et annet tog. (Løpeløpe, puste pese, løpeløpe, puste pese) Toget gikk nemlig med en gang vi fikk vite at det andre var kanselert, hvis ikke måtte vi ventet en time! :scared: Og toget vi tok da gikk ikke helt frem så vi måtte ta buss videre.

 

Når jeg skulle av bussen (vi måtte si hvor vi skulle av, var ikke noe "STOP" greie) så sier jeg: "Jeg skal av der borte"

Så svarer bussjåføren: "Det er ikke noe som heter SKAL av, toget stopper ikke her vanligvis" Lurer på om han var sinna eller prøvde seg på en spøk... Toget stopper da aldri på bussholdeplasser! :wee:

 

Kom hjem for 2 timer siden nå.... Endelig litt hw.no igjen! :wee:

Lenke til kommentar
. Men fy F som det blåser idag!

Yup, taket på ToysRUs truet med å dette av, så de måtte låne bor på Biltema.Veiene ble stengt av politiet. :(

Ømh, hater å bruke uttrykket, men LOL!

 

Ser for meg overskriftene: "Tous'rus tak løpsk, WATCH UP OUT THERE!" :wee:

 

Btw oppladbare batterier er kjekt å ha! :thumbup:

Lenke til kommentar
TTD er jo et fett spill selv om det er gammelt.. har selv spilt dette i timesvis på gamle pc-en.. godt og gammelt :thumbup:

OK TTD er eit bra spel, men Locomotions er oppfølgeren med samme grafikk og fleire muligheiter. Berre synd at det er max 2 stykk i nettverk på det.

ok.. det burde jeg skaffe meg :yes:

Lenke til kommentar
herregud rykende kaffe har 11,2 innlegg om dagen (den spammehomon :wee: ) :p

øy!! den hørte jeg :p

okey da, spamma kansje litt i juleferien (ca 60 innlegg om dagen)

Du hører ikke på ett forum, og såklart så du den (det var nok meninga).

 

Å gud så deilig det er med WoW :love: Er helt ødelagt når jeg er på skolen tho, og får muligens sparken fra jobben men det er det verdt! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...