Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TTD er old, nå er det Locomotions som gjellder. Omtrent samme grafikk men med undergrunsbaner, trikk og semitrailere. TTD er jo et fett spill selv om det er gammelt.. har selv spilt dette i timesvis på gamle pc-en.. godt og gammelt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg har kjøpt oppladbare batterier! wee! Da kan jeg ta masse bilder når vi skal til Budapest Endret 12. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Syns RCT spilla er litt underhodende jeg, men 3'ern likte jeg ikke helt av en eller annen grunn... Mulig jeg begynner å bli litt lei. Burde jeg kjøpe Locmotions eller? Har vært i Oslo i dag da! Sammen med klassen, vært på VG mediesenter eller noe. Litt artig egentlig. Men fy F som det blåser idag! Toget vi skulle ta hjem var kanselert så vi måtte ta et annet tog. (Løpeløpe, puste pese, løpeløpe, puste pese) Toget gikk nemlig med en gang vi fikk vite at det andre var kanselert, hvis ikke måtte vi ventet en time! Og toget vi tok da gikk ikke helt frem så vi måtte ta buss videre. Når jeg skulle av bussen (vi måtte si hvor vi skulle av, var ikke noe "STOP" greie) så sier jeg: "Jeg skal av der borte" Så svarer bussjåføren: "Det er ikke noe som heter SKAL av, toget stopper ikke her vanligvis" Lurer på om han var sinna eller prøvde seg på en spøk... Toget stopper da aldri på bussholdeplasser! Kom hjem for 2 timer siden nå.... Endelig litt hw.no igjen! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TTD er jo et fett spill selv om det er gammelt.. har selv spilt dette i timesvis på gamle pc-en.. godt og gammelt OK TTD er eit bra spel, men Locomotions er oppfølgeren med samme grafikk og fleire muligheiter. Berre synd at det er max 2 stykk i nettverk på det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har kjøpt oppladbare batterier! wee! Da kan jeg ta masse bilder når vi skal til Budapest Hvis du har lader, ja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 . Men fy F som det blåser idag! Yup, taket på ToysRUs truet med å dette av, så de måtte låne bor på Biltema.Veiene ble stengt av politiet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 . Men fy F som det blåser idag! Yup, taket på ToysRUs truet med å dette av, så de måtte låne bor på Biltema.Veiene ble stengt av politiet. Ømh, hater å bruke uttrykket, men LOL! Ser for meg overskriftene: "Tous'rus tak løpsk, WATCH UP OUT THERE!" Btw oppladbare batterier er kjekt å ha! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TTD er jo et fett spill selv om det er gammelt.. har selv spilt dette i timesvis på gamle pc-en.. godt og gammelt OK TTD er eit bra spel, men Locomotions er oppfølgeren med samme grafikk og fleire muligheiter. Berre synd at det er max 2 stykk i nettverk på det. ok.. det burde jeg skaffe meg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bwæhæh, fettern til kompisen min er arkitekten til Toys'rus! :!:! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) herregud rykende kaffe har 11,2 innlegg om dagen (den spammehomon ) øy!! den hørte jeg okey da, spamma kansje litt i juleferien (ca 60 innlegg om dagen) Endret 12. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kjære SO3, du kjeder meg. Med vennlig hilsen nerdVANNA Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har kjøpt oppladbare batterier! wee! Da kan jeg ta masse bilder når vi skal til Budapest Ingenting å ta bilder av der uansett Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 herregud rykende kaffe har 11,2 innlegg om dagen (den spammehomon ) øy!! den hørte jeg okey da, spamma kansje litt i juleferien (ca 60 innlegg om dagen) Du hører ikke på ett forum, og såklart så du den (det var nok meninga). Å gud så deilig det er med WoW Er helt ødelagt når jeg er på skolen tho, og får muligens sparken fra jobben men det er det verdt! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ha se på dette da, noen her spammer mer enn meg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Beklager å måtte skuffe deg, men du er nok værst likevel. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ha se på dette da, noen her spammer mer enn meg det kan diskuteres... :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ha se på dette da, noen her spammer mer enn meg Han spammer ikke, han sprer S700i-propaganda. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Man la seg, skal tegne mer imorra Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 je, je... Da var bussan lull på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg