Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Dette er forskjellsbehandling! (dette er ikke et angrep mot de som er satt i eksempel, så dere vet det.)

Her i går spurte noen om dette:

Faen expert har gitt meg feil D500 mobil, med nettverkslås. Får ikke brukt talkmorekortet her.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?. Det var den siste tlf på expert så er så kjett å vente på en ny en hvis jeg returnerer denne.

Dette fikk han til svar av en brukermoderator :

Låse den opp? unlock er vel et greit sted å begynne

Dette er ikke første gangen det har skjedd at et supportspørsmål har blitt ignorert, det har faktisk skjedd flere ganger etter at support -regelen kom!

MEN i dag så spurte også Bundy om et support relatert spørsmål, men hva fikk han til svar? Jo:

Nå må det da være nok?

På tide å slå ned på supportspm. her!

Permban!

Permban!

Permban!

:angry:

Makan til alder-orientert forum! Hva er poenget med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg skal la juletreet mitt stå på rommet helt til alle barnålene har falt av slik så det ikke røsjer av i hle huset når jeg skal bære det ut :)

Uhm ja, for det er bedre å ta det litt etter litt enn å bære ut hele greit, støvsuge en gang for så å være ferdig med det... :thumbup:

Anette_ :cry:

Lenke til kommentar
jeg skal la juletreet mitt stå på rommet helt til alle barnålene har falt av slik så det ikke røsjer av i hle huset når jeg skal bære det ut :)

Selv har vi tatt av pynten av juletræt men det eg skal nå er å klippe greinene der den er slik at det lettere kan transporteres ut av huset uten at det blir nåler all over the place.

Edit: Leste om det igår ja anette. :( kondolerer.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...