Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Tentamer er da liek så gay. Sitter selv med historie nå, og vi har fått 1-timerskurs i bruk av Google. Kan ikke gjøre annet enn å le av læreren.

hehe.... ikke tving meg til og le meg ihjel da... det er sikkert noen noobs i klasen da vettu som ikke kan data;)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var min iBook ankommen hjemmet mitt klokken 10:21 idag... :D:D:D:D

Er bare så sinnsykt synd at jeg skal jobbe rett etter skolen idag så jeg kommer ikke hjem så jeg får bukt den før etter klokken halv 10 ikveld..

Det er maksimalt irriterende....

 

Men likevel, jeg er fantatstisk glad idag.. Dette er en dream come true... ;D

 

Kos dere folkens, jeg går tilbake til mattetimen igjen.... :(

Lenke til kommentar
"syk" her :p

Jeg blei "syk" på skolen, jeg. Hadde sitti på datarommet i 3 timer og sett på Login skjermen til Windows 98, fordi nettverket bare virka på halvparten av PC'ene. Jeg fikke seff en PC uten nettverk. Dermed gikk det ikke an å logge inn, og vi fikk ikke lov å gå...

 

Så jeg reiste meg, og gikk. Læreren spurte hvor jeg skulle, og jeg svarte "gidder ikke sitte her mer!"

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar

morsom hendelse å skolen i dag.

 

en hadde lånt en ligther av en annen i klassen til å åpne en brusflaske. da han andre skulle få ligtheren kastet han den tvers igjennom klasserommet hvor den gikk inn i pulten og eksploderte [!] rett foran han. fett å se på han skvatt som faen.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...