Aalton Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Tentamer er da liek så gay. Sitter selv med historie nå, og vi har fått 1-timerskurs i bruk av Google. Kan ikke gjøre annet enn å le av læreren. hehe.... ikke tving meg til og le meg ihjel da... det er sikkert noen noobs i klasen da vettu som ikke kan data;) Endret 12. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Den 50 år gamle læreren er selv h4rdc0re h4xx0r. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 "syk" her Jaha. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Da var min iBook ankommen hjemmet mitt klokken 10:21 idag... :D:D:D Er bare så sinnsykt synd at jeg skal jobbe rett etter skolen idag så jeg kommer ikke hjem så jeg får bukt den før etter klokken halv 10 ikveld.. Det er maksimalt irriterende.... Men likevel, jeg er fantatstisk glad idag.. Dette er en dream come true... ;D Kos dere folkens, jeg går tilbake til mattetimen igjen.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) "syk" her Jeg blei "syk" på skolen, jeg. Hadde sitti på datarommet i 3 timer og sett på Login skjermen til Windows 98, fordi nettverket bare virka på halvparten av PC'ene. Jeg fikke seff en PC uten nettverk. Dermed gikk det ikke an å logge inn, og vi fikk ikke lov å gå... Så jeg reiste meg, og gikk. Læreren spurte hvor jeg skulle, og jeg svarte "gidder ikke sitte her mer!" Endret 12. januar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Så jeg reiste meg, og gikk. Læreren spurte hvor jeg skulle, og jeg svarte "gidder ikke sitte her mer!" Ugyldig fravær Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Har fagdag i norsk jeg. Har nettopp hørt på noen lærer mase om artikler og essays. Skal visst skrive en stil nå. Ikke får vi lov til å bruke PC heller... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Har fagdag i norsk jeg.Har nettopp hørt på noen lærer mase om artikler og essays. Skal visst skrive en stil nå. Ikke får vi lov til å bruke PC heller... Herregud! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 "syk" her Jeg er syk! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 ehs5 vil ha pc i dag! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) morsom hendelse å skolen i dag. en hadde lånt en ligther av en annen i klassen til å åpne en brusflaske. da han andre skulle få ligtheren kastet han den tvers igjennom klasserommet hvor den gikk inn i pulten og eksploderte [!] rett foran han. fett å se på han skvatt som faen. Endret 12. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Og da har coca cola begynt med smily's igjen.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Og da har coca cola begynt med smily's igjen.... Yay! Det er alltid gøy... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som vil kjøpe Dali høyttalerne mine ell? Trenger ikke dem mer nå som jeg har kobla på den eksterne høyttalern som fulgte med D500!! What a sound Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Mornings! La meg 11, sto opp nå. Uthvilt? You betcha! Digg med fridag kan jeg fortelle dere! Ok, det er ikke moro.. Prøve-muntligeksamen i geografi, franskstil og engelskoppgave (skrive om boken jeg ikke har lest ferdig), alt sammen på fredag.. Dette blir en puggedag.. snufz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Hrrrrm! Hva har vi sagt om kjøp og salg på forumet? *Daske med avis* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 BTW, WTF er det som skjer utenfor vinduet mitt her i Bergen? Det ser ut som en orkan traff! Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 BTW, WTF er det som skjer utenfor vinduet mitt her i Bergen? Det ser ut som en orkan traff! Ja, dette været tar jo helt av. Bor selv på Stord og det blåser som bare juling... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hrrrrm! Hva har vi sagt om kjøp og salg på forumet? *Daske med avis* Nei det var kanskje ikke så lett å forstå at jeg tulla anyway.. Endret 12. januar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg