Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehs5 fikk ikke pc i dag. Så vet dere det.

:lol:

 

Når bestilte du den egentlig :s

Lille julaften. :hm: Kunne sikkert ha fått den i går, hadde det ikke vært for at fattern registrerte telefonnummeret til kontoret på jobben sin, de hadde jo ringt pappa mens han var hjemme for å spørre hvordan sendingen skulle foregå. :cry:

 

 

Men nå sa de at det skulle komme imorgen da....

specs ?

Lenke til kommentar

specs ?

Intel P4 2.8 Ghz

1024 mb ram

nvidia geforce 6800

80GB

 

Var ikke jeg som kjøpte, var fattern. Skulle gjerne ha hatt en litt større cpu men det kan jeg oppgradere snart nå som jeg har så mye penger. :D

 

Trenger egentlig ikke større harddisk.

 

 

Edit: Leif, quote-party og:

 

Var en julegave.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Noen som vet om en messenger hvor jeg kan snakke med folk på BÅDE Yahoo og Hotmail? Dvs. en messenger som gjør at jeg kan prate med folk som har Yahoo ID-er og MSN-adresser.

 

EDIT:

Dette er jo på en måte support, men er det ikke like greit å stille det her, istedenfor å lage et nytt emne? Dette er sikkert et enkelt spørsmål.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Noen som vet om en messenger hvor jeg kan snakke med folk på BÅDE Yahoo og Hotmail? Dvs. en messenger som gjør at jeg kan prate med folk som har Yahoo ID-er og MSN-adresser.

 

EDIT:

Dette er jo på en måte support, men er det ikke like greit å stille det her, istedenfor å lage et nytt emne? Dette er sikkert et enkelt spørsmål.

Gaim

Jeg vil forresten oppfordre alle forumbrukere til å sende meg penger!

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...