CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Trodde lissom eh... illusjon(?) skulle vere her nå... Skal vere det her på bib PCene for at folk ikke skal føkke dem opp for mye. Men ekke noe sånt her... *klør seg i hodet* Jaja, det var lærer'n som gjorde det... ikke jeg... ... håper jeg. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 FØTTE H***** ASS... Bharg... Hvorfor skal jeg typisk nok trøkke på denna babetread tråen akkuratt nåe lærer'n og to av gutta fra klassen kommer inn? Phew ass... trokke dem så noe da. Jeg bare panikk scrolla som F her.. Lærer'n hadde sikkert hivi meg ut vinduet her hadde'n sett det... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da stikker eg tilbake til skulen, for me skal ha gymnastikk nå. Eg har blitt heilt påverka av all denne grusomme nynorska eg har skreve nu, eg håpar eg får det ut av huvet snart. (elns) Ja, jeg suger i nynorsk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 haha, kom en dum elev her og lurte på hvorfor han ikke fikk tilkoblet irc her på skolen.. jeg babla i vei om masse greier, at det kan brukes til juks og sikkerhet og det at det er ikke det maskinene er her for. så ser han på skjermen min og at jeg sitter på irc "jammen du sitter jo der" hehe, da lo jeg og sa jeg kunne laste ned så mye jeg ville også litt morro å mobbe dem har bytta over 30 rambrikker i dag, fy fa en så støvete der er inni pc'ne*tror ejg får astma elle rno* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da stikker eg tilbake til skulen, for me skal ha gymnastikk nå. Eg har blitt heilt påverka av all denne grusomme nynorska eg har skreve nu, eg håpar eg får det ut av huvet snart. (elns) Ja, jeg suger i nynorsk. "Då" stikker eg tilbake til skulen, for me skal ha gymnastikk "no". Eg har blitt heilt påverka av all denne grusomme nynorska eg har skreve "no", eg håpar eg får det ut av "hovude" snart. Sånn... da er jeg fornøyd... MEN så har jo jeg bare.. eh.. 3 i norsk eller noe sånt. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har bytta over 30 rambrikker i dag, fy fa en så støvete der er inni pc'ne*tror ejg får astma elle rno* Ditto her. Og det til tross for at disse maskinene er forholdsvis nye... Men nå er jeg lei her... noen som har en ide om hvorfor ikke denne ene maskinen vil finne DHCP server? Får ikke ghosta den da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 nvoetfiv: eg ser at du lusker her. Noe nytt på gang? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 følks, idag robba vi kiwi for slike smurte lefser! de går ut på dato idag så vi tok 2 ekser (ca 40stk!) woho har hatt nynorks tentamen! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har bytta over 30 rambrikker i dag, fy fa en så støvete der er inni pc'ne*tror ejg får astma elle rno* Ditto her. Og det til tross for at disse maskinene er forholdsvis nye... Men nå er jeg lei her... noen som har en ide om hvorfor ikke denne ene maskinen vil finne DHCP server? Får ikke ghosta den da... skjekka med et annet nettverkskort / nettverkspunkt / nettverkskabel? bruker du ghost disketter? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sånn... da er jeg fornøyd... MEN så har jo jeg bare.. eh.. 3 i norsk eller noe sånt. hihi, jeg ligger ann til 5, men kan ingenting. Læreren min er så rar, fikk 3 i fjor, og uten å lære noe som helst ligger jeg ann til 5. Klager ikke nei.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har bytta over 30 rambrikker i dag, fy fa en så støvete der er inni pc'ne*tror ejg får astma elle rno* Ditto her. Og det til tross for at disse maskinene er forholdsvis nye... Men nå er jeg lei her... noen som har en ide om hvorfor ikke denne ene maskinen vil finne DHCP server? Får ikke ghosta den da... skjekka med et annet nettverkskort / nettverkspunkt / nettverkskabel? bruker du ghost disketter? Jeg har testa annet nettverk punkt og kabel. Nettverkskort har jeg ikke tilgjengelig nå... ikke er det noen som finner igjen lærer'n heller ser det ut til så da gidder ikke jeg heller lete etter ham... (samma fyren har vert innom her sikkert 4-5 ganger nå og spørt om jeg har sett'n) Ja jeg bruker ghost diskett... how so? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 må bare spørre selv om du heeeelt sikkert vet det.. men du bruker diskett for riktig nettverkskort? baaah, jeg vil hjeeem.. hmm, hva skal jeg ønske meg til jul ? mamma og pappa blir snart sure Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jaja.. Du har vell søkt etter hardware? Muligens det er en jumper som må flyttes.. Har vært borte i det i et par ganger ,men det var med de tidlige PCI kortene og jeg tviler på at dere har så gamle kort.. Uansett så går livet videre her.. Driver og sitter og gjør oppgaver og prater litt om starcraft og warcraft med Christian (NEI.. Snakker ikke til et speil for de som ville spøke om det) , og det er jo noe som roer nervene.. En annen ting som hjelper er jo den vanlige dunkingen ifra høytalerne vi har stående her http://home.no/stlover/Skolebilder/Bilde%2016.JPG .. Slik ser det ut.. =) DVDspiller og TV har vi også.. (TVèn er ikke med på bildet) Jeg føler meg faktisk overaskende bra på hva som har hendt... Kanskje pga at jeg ikke er alene med tankene mine.... , men det er ingenting og deppe over nå =) bbl ppl =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 må bare spørre selv om du heeeelt sikkert vet det.. men du bruker diskett for riktig nettverkskort? baaah, jeg vil hjeeem.. hmm, hva skal jeg ønske meg til jul ? mamma og pappa blir snart sure Ghost boot disk.. Ganske vanlig og bruke en diskett der.. =) Når man legger inn skolepcèr så er det somregel ikke noe problem med og finne kort siden de somregel er bygget etter samme modellen og dermed så blir han detektert overalt.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jobber på skole CFD og vi har lisom x antall forskjellige kort her.. 3com intel osv.. dessutten når jeg ghoster gjør jeg det oftest fra ghost konsollet så jeg slepper å lage disketter Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jobber på skole CFD og vi har lisom x antall forskjellige kort her.. 3com intel osv.. dessutten når jeg ghoster gjør jeg det oftest fra ghost konsollet så jeg slepper å lage disketter Akkuratt disse 4 PCene jeg har tilgjengelige her er rett og slett identiske da... såvidt jeg veit... og ja jeg har prøvd to forkjellige boot disketter her... det funker ikke.. Skal teste ett nytt nettverkskort NUH... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Endelig tilbake fra skolen .. Læreren vår en real spøkefugl Til torsdag skal vi ha prøve i Naturfag, som er den siste prøven vi har i år... Så kommer læreren min å sier at vi skal ha en stor prøve i utdypning i bibelen... MY ASS Er muligens jeg kjøper meg en ny telefon idag også, en stygg men bra Nokia 3650 - Så slipper jeg å ønske meg MP3 spiller til Jul Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ey, vi har en maskin klar til ghost gitt. Og ett dødt nettverkskort... tror jeg... må sjekke det men jeg tror det er det som er herpa. Kjekt ass... løst det heeeeelt sånn nesten på egenhånd... weehee... Fixa jo den teite computer'n til CFD og i går. Unnskyld meg med da var jeg forbanna på'n en stund ass... greitt nok at de fleste maskiner gjør rare ting once and awhile men... Hillau!?! Let there be limits please... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Haha! Så genialt, Christian må få jenter til å fikse maskinen sin for seg Du er kanskje litt små leet... ? Er du en overklokker også eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg