fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Halloween 9 november? Hva enn du har røyka.. I want some of that weed! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Planen min var og dra opp på en Lan (har plass og alt) ,men kan fint droppe hele greia eller bare komme opp en dag for sent. Er mye mer morsomt og være ute på byen i godt selskap enn og sitte og skravle høl i hodet på de som sitter rundt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å gjøre en liten spøk med haloween folka da? Det skal jeg gjøre viss det kommer noen flere hitt...Har kommet noen allerede...litt tiflig kansje men....jaja....skal hvertfall finne på noe lurt med de ;D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ... I want some of that weed! Det er vel ikke det største problemet i Arendal akuratt.... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ... I want some of that weed! Det er vel ikke det største problemet i Arendal akuratt.... Høhø.. Arendal er en.. virkelig fin by.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å gjøre en liten spøk med haloween folka da?Det skal jeg gjøre viss det kommer noen flere hitt...Har kommet noen allerede...litt tiflig kansje men....jaja....skal hvertfall finne på noe lurt med de ;D Trur ikke de tørr å komme til meg, alle mine naboer er jo så ustabile. Men Heidi Hauge derimot trur jeg får bra med visitter... Skulle ikke du BjaA satste på dattra hennes a ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er irriterende når folk vet at du sitter hjemme og kjeder deg men så orker de fan ikke dra å hente deg, selv om de henter en annen som bor 500 meter unna. Woha...Hva er venner til Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Høhø.. Arendal er en.. virkelig fin by.. True that ... TRUE that ! ( tatt fra BulletProof ) Skal nedover igjen til Arendal til lørdag. Trur vi alt har fikset fest og Nachspiel Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes det er koselig å lese om CFD i Herre over domene tråden. Han sier overraskende mye fornuftig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skulle ikke du BjaA satste på dattra hennes a ? Vell....jeg skal se hva jeg får gjort på skolen imorgen *håpe* .. Kryss fingrene for meg dere! Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 uff skolen er alt for kjedelig om dagen! Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD er sånn en sensitiv type *sukk* Sitter å prater på msn jeg da. Har sikkert noen lekser, men ikke av betydning. Livet er herlig.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD er sånn en sensitiv type *sukk*Sitter å prater på msn jeg da. Har sikkert noen lekser, men ikke av betydning. Livet er herlig.. Jeg er en håpløs og talentløs Romantikker jeg.... Men nå leter jeg etter en Intel CD med GBlan driverne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ka er vitsen med å bare besøke meg uten noe grunn. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dakar... bøgger folk deg...? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creature! Du er slem som ikke vil dra på byen og gjøre litt faenskap altså.. Noen andre som er med (Snowdog) og gjøre litt faenskap og synge for halve bergen og banke på dører og tigge etter snop etter at vi har drukket litt? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD er sånn en sensitiv type *sukk*Sitter å prater på msn jeg da. Har sikkert noen lekser, men ikke av betydning. Livet er herlig.. Tor: Ikke lyv.....egentlig så er du ute å gjæter sauer! Det er jeg sikker på! Ellers så hjelper du faren din med å måke snø med traktoren hans! (mens dere skryter ovenfor naboen deres at dere har større traktor en de!) kom ut av skapet zed! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creature! Du er slem som ikke vil dra på byen og gjøre litt faenskap altså..Noen andre som er med (Snowdog) og gjøre litt faenskap og synge for halve bergen og banke på dører og tigge etter snop etter at vi har drukket litt? Kommer bare i bråk eg hvis eg synger. Ja folk bøgger meg. /me needs cash. how to get? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creature! Du er slem som ikke vil dra på byen og gjøre litt faenskap altså..Noen andre som er med (Snowdog) og gjøre litt faenskap og synge for halve bergen og banke på dører og tigge etter snop etter at vi har drukket litt? Nåh har jeg jo nevnt morsan dah!!! Men hadde blitt med om jeg hadde vert fylt 18... Jeg har nemlig "gjørenoeutenatthunvetdet" forbud til jeg er 18... Kan lissom ikke komme hjem brisen/full/rusa whatever... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 /me needs cash. how to get? Vell....du lovet jo oss at du skulle skaffe deg Jobb da! ellers kan du bare selge deg selv da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg