enden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hehe, mange som gidder å gjøre ekstraspørsmålene skjønner jeg Kjeften din! Jeg mangler warn for å bli eid i pegball. Vel, jeg tenkte at det var ydmykende nok å bli knust flere ganger på rad, om jeg ikke skulle dele det med resten av moderatorteamet også Dessuten er jeg redd Ueland slår meg hvis jeg kødder for mye med advarselssystemet Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 morro.... plz. *ta opp rød blokk og rable ned "Omy"* Du foreviger meg med skrift... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skal ut og lønsje i sentrumsnære områder (Oslo seff) med noen venner, som kommer ytenbys fra. Noen forslag? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Subway, Bagels & Juice, Kaffe & Krem eller BIT. Men det er kanskje litt for fjortis etter din smak? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 japp Neida, men det blir kanskje litt for urbant for disse bøndene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Finn nærmeste due, slakt den og tilbered hjemme i leiligheten. Det er bygdenorge nok i massevis! Jeg tror også Ueland blir litt småfurten. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmm, leser siggen din, og overser deg galant Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg vil gjerne benytte anledningen til å unnskylde for min barnslige oppførsel. Håper dere kan finne plass i deres hjerter til å tilgi meg. Klem fra Fredrik. btw: hva er galt med Subway, Bagels & Juice osv? Jeg trodde uvante ting var litt spennende, jeg? Endret 11. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bagel & Juice kan være OK, men de andre er litt for fast-food i innpakningen. Det er liksom ikke om å gjøre å hive i seg maten for å stikke vidre, men bruke en time eller tre på å kose seg. Får det liksom ikke helt til å sterile miljøer med høy turnover Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bagel & Juice kan være OK, men de andre er litt for fast-food i innpakningen. Det er liksom ikke om å gjøre å hive i seg maten for å stikke vidre, men bruke en time eller tre på å kose seg. Får det liksom ikke helt til å sterile miljøer med høy turnover Ahh, sånn og forstå. Da skjønner jeg hvorfor det ikke er så greit. Finnes det ikke noen lokale kafeer eller noe da? De pleier vel ofte å ha en avslappet atmosfære og koselig betjening. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Jeg fikk B på eksamen (og endelig karakter) i Organisasjonskultur og Forbedringssprosesser! Det er igrunn meget underlig, tatt min arbeidsinnsats til grunne, og det at jeg enda ikke helt vet hva faget går ut på.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Jeg fikk B på eksamen (og endelig karakter) i Organisasjonskultur og Forbedringssprosesser! Det er igrunn meget underlig, tatt min arbeidsinnsats til grunne, og det at jeg enda ikke helt vet hva faget går ut på.. Gratulerer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ingen av de stedene jeg nevnte er særlig skitne, og vi pleier å sitte der i en-to timer, så ser ikke helt poenget ditt. Hadde sett poenget hvis jeg f.eks hadde nevnt McD. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Å hellige masurka! *Sette D500 på lading* Tar 1250 kr for S65'en. Er det passe? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ahh.. /moi har det deilig akkurat nu! why sier du? jo skal du høre: ingenting(okey noen ting, men du skjønner pointet) er deiligere en å komme hjem fra skolen, få av seg dressen(bokstavlig talt), dusje og sitte i pysjen foran pc'n! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vil og ha ny mobil.. sitter på skolen og har bedøk nå da, og er litt sulten. Håper vi får fem min friminutt snart. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har bestilt Schnappi-albumet! Wohoo! *ædda bædda* Oh hellige moderku! Æsj! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ingenting(okey noen ting, men du skjønner pointet) er deiligere en å komme hjem fra skolen, få av seg dressen(bokstavlig talt), dusje og sitte foran pc'n! What he said! Stratos er digg (sjokoladen altså) Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vil og ha ny mobil.. Har ikke du hatt nok mobiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg