Putekos Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Skal skrive omfattende om begge fylkene, dvs beliggenhet, fakta, overnatting, severdigheter, attraksjoner, turistantall, målgruppe og legge opp egen reiserute. Den skal egentlig være ferdig til i morgen, men har sendt SMS med læreren, og fikk levere på onsdag. Så i morgen skal jeg være hjemme fra skolen og skrive som faen (som vanlig har vi hatt noen uker på dette). Artig at jeg alltid får 5 for to dager nijobbing for det andre gjør på flere uker... men jeg stresser noe jææævlig da. Fikk dobbeltseng i går. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på hva som får foreldrene til å mishandle gutten på den måten. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 http://www.richardsandrak.com/ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Skal skrive omfattende om begge fylkene, dvs beliggenhet, fakta, overnatting, severdigheter, attraksjoner, turistantall, målgruppe og legge opp egen reiserute. Den skal egentlig være ferdig til i morgen, men har sendt SMS med læreren, og fikk levere på onsdag. Så i morgen skal jeg være hjemme fra skolen og skrive som faen (som vanlig har vi hatt noen uker på dette). Artig at jeg alltid får 5 for to dager nijobbing for det andre gjør på flere uker... men jeg stresser noe jææævlig da. Fikk dobbeltseng i går. Når ble sørlandet et fylke? -Niskrive-kvelden-før-selv-om-du-har-hatt-2+++-uker-på-deg-teknikken ja Hvor stor dobbelseng btw? Endret 10. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Bilde av kisen? Navn? richard sandrake ellernoe sånt, han hadde en hjemmeside... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor ligger Møre og Romsdal? Der jeg kommer fra faktisk. Nevn 3 byer da.. Ålesund, Molde og Volda. Vel, sistnevnte har vel ikke bystatus, såh... Men det er ikke det fylket med flest byer, nei. Det er det fylket med flest byer ja. Buskerud har flest byer. Drammen, Kongsberg, Hønefoss og Hokksund (place of great Evil (jeg bor der)) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Hvor stor dobbelseng btw? Ifølge læreren min kan det kalles et fylke. Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Bilde av kisen? Navn? richard sandrake ellernoe sånt, han hadde en hjemmeside... http://www.richardsandrak.com/ EDit: faen så treig siden er da :S Endret 10. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Hvor stor dobbelseng btw? Ifølge læreren min kan det kalles et fylke. Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca. Høh, hva går inn under sørlandet da? @ Senga: For alt jeg vet er du på størrelse med en flodhest Er vel 2m x 1,5m ellerno, tror det er sånn ca. vanlig dobbeltseng størrelse Min 25 år gamle ikea dobbeltseng er 2m x 1,6m Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 @Ananas: Du kunne kanskje valgt å skrive om et fylke du visste hvor var..? Og nei, Sørlandet kan ikke kalles et fylke. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca. Hmm, du tar da ikke så stor plass... Fire på din størrelse, kan fort bli kinky dette. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca. Hmm, du tar da ikke så stor plass... Fire på din størrelse, kan fort bli kinky dette. Jeg er singen og har en seng på 3x2meter Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca. Hmm, du tar da ikke så stor plass... Fire på din størrelse, kan fort bli kinky dette. Jeg er singen og har en seng på 3x2meter wtf? 6 kvadrat? Umulig å få inn i et hus er en ting. Annen ting er vel at den pokker meg er større enn de 3 forrige rommene mine Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er singen og har en seng på 3x2meter Hmm... Klarte meg fint med en vanlig seng sammen med eksen. Antway, jeg legger meg. Fire timers nynorsk fagstil i morgen! God natt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Wheeehoo! Du skulle hatt cd-rom versjonen med de tøffe stemmene også. Men det er noe sjarmerende med disketter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Woohoo! Har bestillt: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse, Icemat Padsurfers Icemat Black 2nd Edition Creative Mouse Wireless Optical 3000, Endelig kvalitets mus! Endret 10. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Okei, jeg vet jeg maser, men for å kåre en vinner, trengs deres stemmer. Stem på filmen dere liker best, og se alle før dere stemmer. FILMKONKURRANSEN! Stem ivei! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Woohoo!Har bestillt: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse, Icemat Padsurfers Icemat Black 2nd Edition Creative Mouse Wireless Optical 3000, Endelig kvalitets mus! gled deg, den musen er veldig bra! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Woohoo!Har bestillt: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse, Icemat Padsurfers Icemat Black 2nd Edition Creative Mouse Wireless Optical 3000, Endelig kvalitets mus! gled deg, den musen er veldig bra! Det jeg gjør. Har "alltid" sittet på 200kr mus jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg