Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Skal skrive omfattende om begge fylkene, dvs beliggenhet, fakta, overnatting, severdigheter, attraksjoner, turistantall, målgruppe og legge opp egen reiserute. Den skal egentlig være ferdig til i morgen, men har sendt SMS med læreren, og fikk levere på onsdag. Så i morgen skal jeg være hjemme fra skolen og skrive som faen (som vanlig har vi hatt noen uker på dette). Artig at jeg alltid får 5 for to dager nijobbing for det andre gjør på flere uker... men jeg stresser noe jææævlig da.

 

Fikk dobbeltseng i går. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet. Skal skrive omfattende om begge fylkene, dvs beliggenhet, fakta, overnatting, severdigheter, attraksjoner, turistantall, målgruppe og legge opp egen reiserute. Den skal egentlig være ferdig til i morgen, men har sendt SMS med læreren, og fikk levere på onsdag. Så i morgen skal jeg være hjemme fra skolen og skrive som faen (som vanlig har vi hatt noen uker på dette). Artig at jeg alltid får 5 for to dager nijobbing for det andre gjør på flere uker... men jeg stresser noe jææævlig da.

 

Fikk dobbeltseng i går.  :dribble:

Når ble sørlandet et fylke?

 

-Niskrive-kvelden-før-selv-om-du-har-hatt-2+++-uker-på-deg-teknikken ja :)

 

Hvor stor dobbelseng btw? :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Hvor ligger Møre og Romsdal?  :blush:

Der jeg kommer fra faktisk.

 

Nevn 3 byer da..

Ålesund, Molde og Volda.

 

Vel, sistnevnte har vel ikke bystatus, såh... Men det er ikke det fylket med flest byer, nei. ;)

Det er det fylket med flest byer ja.

Buskerud har flest byer.

 

Drammen, Kongsberg, Hønefoss og Hokksund (place of great Evil (jeg bor der))

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg har et prosjekt om Møre og Romsdal + Sørlandet.

 

Hvor stor dobbelseng btw? :p

Ifølge læreren min kan det kalles et fylke. Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca.

Høh, :blink: hva går inn under sørlandet da?

 

@ Senga: For alt jeg vet er du på størrelse med en flodhest :p

Er vel 2m x 1,5m ellerno, tror det er sånn ca. vanlig dobbeltseng størrelse :hmm:

 

Min 25 år gamle ikea dobbeltseng er 2m x 1,6m :love:

Lenke til kommentar
Dobbeltsengen er svææææær, er plass til fire jenter på min størrelse ca.

Hmm, du tar da ikke så stor plass... :p

Fire på din størrelse, kan fort bli kinky dette.

:love:

 

Jeg er singen og har en seng på 3x2meter :p

wtf? 6 kvadrat? Umulig å få inn i et hus er en ting. Annen ting er vel at den pokker meg er større enn de 3 forrige rommene mine :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...