Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg plassert på skolen igjen her etter og ha sovet i ca 4 timer eller noe i natt...

Du er ikke den eneste som ikke fikk sove noe særlig i natt... Når man har så mye rart og tenke på så er det vanskelig og få sove.. Var iallefall slikt for meg..

jaja... Jeg sitter her på skolen og driver og depper egentlig.. Følger ikke noe særlig med og jeg tok liksom en buss som gjorde at jeg kom forsent siden det ellers kunne ha oppstått en pinlig situasjon..

Men hva F... er det du drived med for tiden "CreatureCanis"?

Lenke til kommentar
Hva jeg driver med? Hva sikter du til...

Sånn akkuratt nå driver jeg på skolen og skal ghoste noen maskiner men trenger ett admin passord her. En annen får jeg ikke opp på nettverket så det blir vel sjekking av diverse kabler... :dontgetit: men går ut i fra det ikke var det du mente...?

Var ikke det jeg mente nei.. Uten at vi skal gå inn på dette.

HVis du ikke har et passord så kan du bruke et program som heter ERD hvis dere har det. Det kan brukes til og slette admin passord.. Og sette det til det DU vil..

Lenke til kommentar

Jaja... Fikk igjen en prøve som gikk rett til h'lvete.. Eller ikke så mye til h'lvete som jeg trodde ,men den gikk iallefall ikke bra.. hadde iallefall helt rett på det jeg svarte på ,men når man svarr på omtrent 30% av oppgavene så burde man ikke klage.. Fikk 2+ ,men pilen peker oppover nå.. Har faktisk gjort arbeid hjemme nå.. Og arkivert det..

Men det er nok ikke det jeg kommer til og tenke på... Har allerede sitti i 2timer og deppet og lengtet etter en person og prate med.. Hvorfor skal de absolutt være vekke når man vil ha en og prate med?

Lenke til kommentar

Back again... *gumle på tyggis*

Isj, jeg føler jeg burde vert deppet jeg og i dag men...

Har heller fått en sang på hjernen og synger på den.

Lengter litt sånn etter folk... har lissom så myejeg har lyst og si til mangen. Gleder meg til jeg skal til Bærum den 20nde... da skal jeg treffe en dude igjen.

Lenge siden man har snakket skikkelig med han...

Ey, det kom den maskina på gitt... det var jo ikke det den skulle... bbs

Lenke til kommentar

Beklager DiMiles :blush:

Ja snowDOG_ : Deppet, nei pga ett internt problem jeg har. Ikke noe mer og si om den saken... privacy... sorry...

Og jeg har bare en voldsom trang til og fortelle noen mennesker hvor glad jeg er i dem i dag. :blush: Lissom, som om jeg har lyst og fortelle alle at jeg er glad i dem... og er i godt humør...

Lenke til kommentar

Steike så heftig jeg har det nå...

Har fått sånn rødt oh hvit advarselbånd til og holde folk vekke fra de maskinene jeg jobber med her :p Følest nesten som om jeg driver med noe viktig her. Moahaha. Neste sånn som politiet driver med når dem etterforsker en dødsulykke elns :p

Hmm... mysteriet med det døde nettverkskortet?

Hops... må manipulere ett vitne her. Ghost maskinen skal innfiltreres i systemet.. øh... eller noe sånt? :ermm: Jeje, prøver bare og underholde meg selvlitt i arbeidet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...