Dr.X Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 homofobi dere har ass :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Prøve så tidlig på året?Hørtes ut som skikkelig hardkjør... Så sent på året faktisk ... Terminen er ikke slutt ennå, så jeg hadde prøve både på fredag og i dag for at de skal ha mer grunnlag å sette karakter på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hadde en annen flau situasjon i den 3. gymtimen vi hadde på vgs...En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det :! det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen. Gymlæreren pekte mot meg og sa "Du, gå og ta litt papir og ta den opp, og tørk" :S , jeg ble _litt_ redd...Men så var det den ved siden av meg(en gutt). Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt :S pingle Litt blod og slim har alle godt av. Hvor hadde hun mistet tampongen sa du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 @Darkness| Du hadde vel meldt deg frivillig du Hun mistet den i gymsalen, mens vi hadde tikken el. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 @Darkness| Du hadde vel meldt deg frivillig du Hun mistet den i gymsalen, mens vi hadde tikken el. tikken? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hadde en annen flau situasjon i den 3. gymtimen vi hadde på vgs...En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det :! det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen. Gymlæreren pekte mot meg og sa "Du, gå og ta litt papir og ta den opp, og tørk" :S , jeg ble _litt_ redd...Men så var det den ved siden av meg(en gutt). Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt :S visste alle hvem det var som hadde mistet den "nesekluten" ? Pinlig for henne vel Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Fikk norsk tentamen tilbake i dag. Det ble en 2'er :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 @Darkness| Du hadde vel meldt deg frivillig du Hun mistet den i gymsalen, mens vi hadde tikken el. hvordan i huleste greide hun det? har hun ikke hørt om truse? har hun ikke hørt om å stappe den skikkelig inn? wtf? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hadde en annen flau situasjon i den 3. gymtimen vi hadde på vgs...En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det :! det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen. Gymlæreren pekte mot meg og sa "Du, gå og ta litt papir og ta den opp, og tørk" :S , jeg ble _litt_ redd...Men så var det den ved siden av meg(en gutt). Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt :S visste alle hvem det var som hadde mistet den "nesekluten" ? Pinlig for henne vel Nei, vet ikke hvem det var ... @ Fuzzy Vet du ikke hva tikken er ? o_O Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg vet heller ikke hva "tikken" er... Kine, kanskje hu ikke hadde truse og var ganske laus nedentil da? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan jeg spørre om det er noen som har en internett side hvor man kan søke igjennom telefonnummere for Australia? Aka. Gulesider.no for Norge. Er det ikke det landet som har telefonummere som starter med +61? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Et annet ord for "tikken", er vel "sisten" EDit : http://www.yellowpages.com.au/siteEntry.do EDit2: 61+ stemmer http://www.wayp.com/eng/southpas3.shtml Endret 10. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er i smerter. Har hatt vondt i hode, mage og rygg i hele dag. Har tatt to Naproxen og fem Ibux og fortsatt blir det ikke bedre? Ingen som har en analyse av "Lord of the flies" slengende? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 FY NATRIUM! Slem bruker! Ingen kjeks på deg! SLEM BRUKER! *Daske med avis* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dæven. Såpass ja. Ikke en liten menig fra andre er lov en gang? *Gå i skammekroken å bli dasket av pslio* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lag en egen tråd hvor du spør etter meninger fra folk. Dette er en chatte-tråd, ikke en spamme/support-tråd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Yea! Back on track! Nå venter en vanelig, kjip uke... Huff. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 I dag stod jeg tidlig opp og trente og fikk spist en solid frokost før frokost! Skal endre livet mitt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Yes, 720 innlegg!! Hipp hurra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg