ZkedaR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Driver å pakker Skal i forsvaret til uka, Førstegangstjeneste.... Gruer og gleder meg litt, turen ned blir jo morsom, 8-9 fine timer på et tog Må enten dra ca kl 14-15 på mandag, og finne hotell i Stavanger, eller dra ca kl 2200 og kanskje komme for sent til bussen Er litt stressa nå, finner ikke vernepliktsboka mi Noen andre fra Ski-området som skal dra forresten? Madla på Tirsdag? Hvis ja, se etter en med langt rødt hår, som ser ltt sløv ut... Hvis han heter Thomas så hils fra Bjørn(Meg) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 nam nam chicken curry til frokost. nå, kaffe. mellom 7 og 12 i helga er det somregle bare meg og en annen stakkar her Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg innbiller meg at det har klikka for VG... De skal plutselig vise oversikt for "UKE 2 2006" nå! Må trykke 100ganger på forrige uke for å komme tilbake til denne uka! EDIT: Også er det bare meg her igjen da. Bare dra dere.... Endret 9. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare søke etter uken du skal ha til høyre i bildet da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare søke etter uken du skal ha til høyre i bildet da? Oi, jo det kan jeg... Hehe, snakker om å lete godt på sidene! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Haha! Bra gjort FAen, har spillt DSJ3 litt for mye nå... Stikker og trener litt... Endret 9. januar 2005 av Camron Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 God morgen folkens. Laster ned Linux Mandrake 10.1 nå, noen tips før jeg installerer det om ca 3 dager? Treg server Jeg har bestemt meg for å lære meg ordentlig HTML, xHTML, CSS, PHP og alt under emnet web-design nå. dvs, spredt over tid, tar det jeg gidder, når jeg gidder.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å lære meg ordentlig HTML, xHTML, CSS, PHP og alt under emnet web-design nå. dvs, spredt over tid, tar det jeg gidder, når jeg gidder.. Sånn har jeg også tenkt i mange måneder. God morgen/dag. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 FAen ta blizzard og dens trege bittorrent klient.. DØ og brenn i helvete.. Blizzard kan forresten ta med seg lungebetennelse på veien ned mot helvete..! Takk for meg.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sånt sier man ikke om Blizzard.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg tør påstå at en blizzard i helvete er heller usannsynlig. God morgen folkens, hvor er helgen blitt av? Det er søndag allerede! Heldigvis er det blokkdag imorgen, vi skal på ski! Håper det blir fint vær... -.-|---|--.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg tør påstå at en blizzard i helvete er heller usannsynlig.God morgen folkens, hvor er helgen blitt av? Det er søndag allerede! Heldigvis er det blokkdag imorgen, vi skal på ski! Håper det blir fint vær... -.-|---|--.. Hvor skal du på ski? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Også er det bare meg her igjen da. Bare dra dere.... Weee. JEg er ikke den eneste som har kazaa lite. (har fått mye pepper på grunn av kazaa lite, men det er et bra program EOD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi skal stå på ski her. Hvordan det ser ut ser du her. Det blir spennende å se om det blir noe av. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hah! Guiden min er nevnt i Øivind Dahles nye artikkel på hw.no: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12332&side=6 I'm so cool now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg