dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Å herregud for en laber aktivitet. Nå er jeg ferdig med gymleksa Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Alt er døll no.. Av en eller anna grunn har eg knekt totalt sammen... føler meg som "the unforgiven" i Metallica - Unforgiven... ÅÅÅÅH! blir litt sur og... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Å, hva har skjedd Arve? Vi føler alltid med deg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fy ******. Parmesan må være verdens beste ost. Seriøst, hvis jeg får en egen parmesan kan jeg spise den opp uten tilbehør, eller ikke som tilbehør. Det er så syykt digg. Men jass, hva har skjedd, Arve? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmms.. da la jeg meg straks )) Nattanuss til alle Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hvor stor kan avataren være nå ? Endret 7. desember 2003 av atticus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 OMG! eg er blitt dårligere. Trodde eg var på bedrens vei men det var pillene sin illusjoon. Nå har eg kraftig feber og hodepine av verste sort. Jaja ikke noe å gjøre med det enn bare takle det. husk denne datoen da. Blir leeeenge til neste gang eg blir syk. Pleier bare å bli syk ca 2 ganger i året. dette inkluderer ikke allergisjokk. Anyways fikk bilde av hun som eg har chattet med. Hun singer og har vært med på litt av hvert. Finnes faktisk flere artikler på nettet med bilde av henne. Hun er søt men.....vi får se. Det er bare at eg er idiotisk kresen. Eg driter i det. Går på date med henne og finner ut av kordan det skal gå. Men først må eg bli frisk. Det er mine venners feil at eg er kresen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Unnskyld min herre, fører De bartepomade? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hææ? ka mener du? Wut u trying to say? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 OMG! eg er blitt dårligere. Trodde eg var på bedrens vei men det var pillene sin illusjoon. Nå har eg kraftig feber og hodepine av verste sort. Jaja ikke noe å gjøre med det enn bare takle det. husk denne datoen da. Blir leeeenge til neste gang eg blir syk. Pleier bare å bli syk ca 2 ganger i året. dette inkluderer ikke allergisjokk. Anyways fikk bilde av hun som eg har chattet med. Hun singer og har vært med på litt av hvert. Finnes faktisk flere artikler på nettet med bilde av henne. Hun er søt men.....vi får se. Det er bare at eg er idiotisk kresen. Eg driter i det. Går på date med henne og finner ut av kordan det skal gå. Men først må eg bli frisk. Det er mine venners feil at eg er kresen. Har du en link som jeg kan få se Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg får ikke sove trøtt som eff. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hmm, kan det være Dina? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe er nok ikke dina. Men....fy faan. nesten. ikke tekno liksom men. Nei det hadde ikke riktig av meg å fortelle mer om henne uten hennes tillatelse. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 *labber til sengs* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Må først si go morgen SÅ kan man labbe til sengs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 I går så jeg Godfathers, hele dvd-collectionet. Jeg mener...ikke akkurat verdens beste filmer, men absolutt verdt å få med seg ja. Så lå jeg også syk da vi var i grotta å så de så det ødela kanskje litt av filmen...ikke vet jeg. Jaja...I dag skal jeg på sjøhussenteret igjenn. Skal dit kl 1700...håper at jeg ikke skal være der noe lengere en kl 2000 eller så kommer jeg til å bli så totalt utkjørt og drit. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 God morgen folks... noen våkne? Da var jeg plassert på skolen igjen her etter og ha sovet i ca 4 timer eller noe i natt... Isj, ikke fikk jeg spist frokost før jeg gikk heller. "rumlemage" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg