Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG! eg er blitt dårligere. Trodde eg var på bedrens vei men det var pillene sin illusjoon. Nå har eg kraftig feber og hodepine av verste sort. Jaja ikke noe å gjøre med det enn bare takle det. husk denne datoen da. Blir leeeenge til neste gang eg blir syk. Pleier bare å bli syk ca 2 ganger i året. dette inkluderer ikke allergisjokk.

Anyways fikk bilde av hun som eg har chattet med. Hun singer og har vært med på litt av hvert. Finnes faktisk flere artikler på nettet med bilde av henne. Hun er søt men.....vi får se. Det er bare at eg er idiotisk kresen. :(

Eg driter i det. Går på date med henne og finner ut av kordan det skal gå. Men først må eg bli frisk. Det er mine venners feil at eg er kresen. :(

Lenke til kommentar
OMG! eg er blitt dårligere. Trodde eg var på bedrens vei men det var pillene sin illusjoon. Nå har eg kraftig feber og hodepine av verste sort. Jaja ikke noe å gjøre med det enn bare takle det. husk denne datoen da. Blir leeeenge til neste gang eg blir syk. Pleier bare å bli syk ca 2 ganger i året. dette inkluderer ikke allergisjokk.

Anyways fikk bilde av hun som eg har chattet med. Hun singer og har vært med på litt av hvert. Finnes faktisk flere artikler på nettet med bilde av henne. Hun er søt men.....vi får se. Det er bare at eg er idiotisk kresen. :(

Eg driter i det. Går på date med henne og finner ut av kordan det skal gå. Men først må eg bli frisk. Det er mine venners feil at eg er kresen. :(

Har du en link som jeg kan få se :green:

Lenke til kommentar

I går så jeg Godfathers, hele dvd-collectionet.

Jeg mener...ikke akkurat verdens beste filmer, men absolutt verdt å få med seg ja.

Så lå jeg også syk da vi var i grotta å så de så det ødela kanskje litt av filmen...ikke vet jeg.

Jaja...I dag skal jeg på sjøhussenteret igjenn. Skal dit kl 1700...håper at jeg ikke skal være der noe lengere en kl 2000 eller så kommer jeg til å bli så totalt utkjørt og drit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...