ehs5 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. Hvorfor må jeg være så nysgjerrig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. De var jo sexy da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nokså irriterende individ ja. Jeg trykka på linken. Kom til en side for samfunnets skeive, om dere skjønner. Ingen lovlig side for å si det på en annen måte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. Das Rindfleisch ist örtlich festgelegt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. Das Rindfleisch ist örtlich festgelegt. og det betyr ? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. æsj... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The beef is locally fixed. Opera + høyre museknapp = Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 og det betyr ? Det betyr: "Hasjpanert torsk med nykokte poteter er livretten min". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "Locally" var vel kanskje litt unødvendig av babelfish å legge til, men men. Biffen er fikset. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. Das Rindfleisch ist örtlich festgelegt. [TRANSLATE]Den homside er ørlitte festlig [/TRANSLATE) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Pokker! Jeg sølte nettop ut et svært glass fullt av klissete iste! Glasset gikk i flere biter og nå ligger det en salig miks av glass og iste utover hele gulvet. Glasset var fra ikea, og var av denne typen: Lenke til kommentar
Same- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva i svarte betyr dette på mIRC: Cannot join channel (+r) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Pokker!Jeg sølte nettop ut et svært glass fullt av klissete iste! Glasset gikk i flere biter og nå ligger det en salig miks av glass og iste utover hele gulvet. Glasset var fra ikea, og var av denne typen: så istedet for å tørke opp bruker du tid på å finne en link til glasset? men kjipt det der... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva i svarte betyr dette på mIRC: Cannot join channel (+r) At du må være logget inn i X\Q\Whatever før du kan joine. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Selvfølgelig. Jeg idler på IRC 24/7. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Lever irc enda? Tullebukken. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Mmm.. Deilig. Fikk nettopp et saftig kutt i venstre peke finger. 1cm flenge nesten ned til beinet. Samme finger som jeg neste kuttet av med ljå i sommer Endret 8. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg