Illmatic Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Plextor sin s-ata brenner er digg den px712 sa? har den selv, har ikke testet den enda. men bra du er fornøyd da. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har nettopp satt den inn.. Tester div. ting nå. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ... *se på tastaturet og oppdage at K ligger attmed bokstaven L* Rart...vet ikke hvor de forskjellige tastene ligge, men vet hvor jeg skal trykke for å skrive forskjellige ord Egentlig ganske så fascinerende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke gjør narr av meg! Jeg ser ikke på tastaturet når jeg skriver så for meg var det fassinerende ja Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://www.gd.no/vis_sak.asp?refnum=13022 Viktig med litt ælg i hverdagen.. jaja får prøve å komme opp gutua (!) her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 FasCinerende. Vet du hva som er fascinerende? At hw.no enda ikke har fått ræva i gir og oppgradert forumet til v. 2 av IBP. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du sier noe..... Jeg hater min pc, eller er det elkjøp sin Aopen Dvd brenner som jeg hater? hehe... prøvde og jumpre om så den fikk master, men neira det funka faen meg ikke..! Jaja... får dra til elkjøp på mandag og bytte... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://forum.bilder.nu/viewtopic.php?t=994 Dum pikk det der. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jauda, det kom opp i fjor en gang også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når man er så dum fortjener man å få svidd av det som er... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 tøbbi er nub. Ingen som bryr seg om han. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nokså irriterende individ ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gadd ikke åpne siden, men URL-en som -tk-greia redirectet til så ikke bra ut. Jeg knakk forresten greia tastaturet står på for noen minutter siden, igjen! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har trykket på "hjemmesiden" til tøbbi? Url står i signaturen hans..jeg lukter en feit warn.. rofle rundt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gadd ikke åpne siden, men URL-en som -tk-greia redirectet til så ikke bra ut. Jeg knakk forresten greia tastaturet står på for noen minutter siden, igjen! På skolen slo jeg "beina" til tastaturet ut av sporet.. Gikk bra til slutt dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg