b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvem har sagt at det ikke er lov å snakke om skole? Hvem har ikke sagt at det er lov til å snakke om bil? Ingen! Men når dere lager side opp og side ned med BIL og skole så...jah...sier det seg selv.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg skjønner ikke hva alle har å klage så jævlig over. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 T.F.T, enig. Så slutt med klagingen, B|Real! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 T.F.T, enig. Så slutt med klagingen, B|Real! "ok". T.F.T, skal vi la plassen flyte over da? Det du vil? Var ikke så lenge siden dere selv laget en post om lite modderering i OT, og nå får dere merke det...og etter hvert så lar man tøylene gli litt mere nedover igjenn og blir det for ikke så strammer vi inn tøylene. Slik har det vært her på forumet i evigheter og fatter dere ikke det selv så...synd. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke er det lov å prate om skole, ikke lov å prate om bil, eneste som er lov nå er å sutre og klage Eh, er det ikke lov til å prate om skole? Teit i såfall.. So3 har blitt teitere jo flere moderatorer vi har fått.. Gi oss forumet tilbake! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 La oss ikke klage over for mange moderatorer, det blir feil. b-real, så veldig seriøs var jeg ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 So3 har blitt teitere jo flere moderatorer vi har fått.. Gi oss forumet tilbake! La alle med over 4000 poster få adminaccess sier nå jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har over 4000 til sammen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Off-topic teller ikke din tøs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Off-topic teller ikke din tøs. Søren. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) La alle med over 4000 poster få adminaccess sier nå jeg. tongue.gif da får Fatfuck (eller rykende_kaffe (?) ) admin acsess om et par dager Endret 8. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261565 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Da har jeg kommet meg til Gjøvik igjen. Helvettes vær og føre å kjøre i, spesielt Fagernes - Gjøvik. Han som satt på ble litt skeptisk når plutselig bilen la seg bredt i en sving, og det ble igrunn jeg også. Var så elendig brøyta at bilen levde sitt eget liv og sladda litt og holdt på å gå i grøfta, slik som mange vi passerte hadde gjort. Ene hadde tatt to svære skilter før en rundkjøring, og Citroenen så passlig most ut framme.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt Les setningen din en gang til, B|Real.. Mistenker at det er noe militærlogikk inni der vi andre ikke skjønner.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 La alle med over 4000 poster få adminaccess sier nå jeg. tongue.gif da får Fatfuck (eller rykende_kaffe (?) ) admin acsess om et par dager Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt Den siste kunne jeg ikke la være. Men generelt er det bare dritt. Og de jeg har fått warn på er fordi hele trpden bare var tull, eller irono/dårlig humor. Og når jeg er i OT delen for tida skriver jeg mest tull, fordi det er bare tull her. Men i alle andre deler av forumet (les webdesing), så finner du ikke mye tull Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Plextor sin s-ata brenner er digg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Plextor sin s-ata brenner er digg Ok2k. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt Les setningen din en gang til, B|Real.. Mistenker at det er noe militærlogikk inni der vi andre ikke skjønner.. Nei, man må vel encode det så dere militærnektere forstår det: "Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ille har det da ikke blitt" *se på tastaturet og oppdage at K ligger attmed bokstaven L* Rart...vet ikke hvor de forskjellige tastene ligge, men vet hvor jeg skal trykke for å skrive forskjellige ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg