Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
T.F.T, enig. Så slutt med klagingen, B|Real!

"ok".

 

T.F.T, skal vi la plassen flyte over da? Det du vil?

 

Var ikke så lenge siden dere selv laget en post om lite modderering i OT, og nå får dere merke det...og etter hvert så lar man tøylene gli litt mere nedover igjenn og blir det for ikke så strammer vi inn tøylene. Slik har det vært her på forumet i evigheter og fatter dere ikke det selv så...synd.

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet meg til Gjøvik igjen. Helvettes vær og føre å kjøre i, spesielt Fagernes - Gjøvik. Han som satt på ble litt skeptisk når plutselig bilen la seg bredt i en sving, og det ble igrunn jeg også. Var så elendig brøyta at bilen levde sitt eget liv og sladda litt og holdt på å gå i grøfta, slik som mange vi passerte hadde gjort. Ene hadde tatt to svære skilter før en rundkjøring, og Citroenen så passlig most ut framme.. :)

Lenke til kommentar
Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt :p

Den siste kunne jeg ikke la være. Men generelt er det bare dritt. Og de jeg har fått warn på er fordi hele trpden bare var tull, eller irono/dårlig humor.

 

Og når jeg er i OT delen for tida skriver jeg mest tull, fordi det er bare tull her. Men i alle andre deler av forumet (les webdesing), så finner du ikke mye tull :D

Lenke til kommentar
Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ikke har det da ikke blitt :p

Les setningen din en gang til, B|Real..

 

Mistenker at det er noe militærlogikk inni der vi andre ikke skjønner..

Nei, man må vel encode det så dere militærnektere forstår det:

"Vel, du poster da forsatt teite poster Ingardj så _så_ ille har det da ikke blitt"

 

*se på tastaturet og oppdage at K ligger attmed bokstaven L*

Rart...vet ikke hvor de forskjellige tastene ligge, men vet hvor jeg skal trykke for å skrive forskjellige ord :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...