Heatsink Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hva er mobliregistrering? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Høres ihvertfall ut som om det sendes en melding til personen som vil registere seg som han må svare på... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 At man registrerer seg med mobiltelefonen. Antar det blir noe sånt som at man knotter inn nummeret sitt, mottar en melding med en kode, og aktiverer kontoen på den måten. Hvis man så oppfører seg som en dott og blir kastet ut, blir det nummeret svartelistet, og man får ikke registrert en ny konto. Antageligvis vil det være et par folk som sitter på et par-tre kontantkort eller låner mobiltelefonene til venner, men dette sammen med IP-nummer og mail-adresse vil luke ut de mest irriterende brukerne. Man gidder liksom ikke å bruke 5kr på å registrere en ny bruker som blir kastet ut etter 5 minutter. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så de uten mobiltelefon får ikke registrere seg? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir vel slik ja, og sånne som jeg (de som ikke har peiling på hva nummeret sitt er ) sliter også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vi trenger vel ikke å registrere oss på nytt når mobilregistreringen kommer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det vet jeg egentlig ikke. Antar at eksisterende brukere må legge inn mobilnummer og få det bekreftet på samme måte, men helt ny registrering er det vel ikke behov for. Edit: Uansett, dette er noe absolutt alle seriøse brukere tjener på. Vi blir kvitt mye rusk og rask som bare forsøpler forumet. Endret 8. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det vet jeg egentlig ikke. Antar at eksisterende brukere må legge inn mobilnummer og få det bekreftet på samme måte, men helt ny registrering er det vel ikke behov for. Hva skjer med de 5 kr vi bruker? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når skjer oppdateringen da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Alså må alle legge inn nr sitt og få det bekrefta for og få logge på? selv om de er allerede registrert. Som meg feks. Endret 8. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det vet jeg egentlig ikke. Antar at eksisterende brukere må legge inn mobilnummer og få det bekreftet på samme måte, men helt ny registrering er det vel ikke behov for. Hva skjer med de 5 kr vi bruker? Det er det tjenesten koster, så pengene går vel til din teleoperatør eller what ever Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hvem er blitt moderator ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) hvem er blitt moderator ? snowDOG_ og wh1te.. nei OT-moderator var det. Endret 8. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Les på Meldinger fra moderatorteamet-- stod at arehei, wh1te, polecat, rikky og remerser var blitt mods.. noen innenfor spesielle kategorier Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hmm, nå har jeg vært uggen i magen og konstant trøtt i ca 1 uke, noen som har opplevd det samme?? Er sånn halvkvalm, men kaster ikke opp elns Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) arehei og Remerser som moderatorer! De har litt av en jobb foran seg hvis de skal prøve å renske mobil-forumet for diverse morsomme språk-mutasjoner. Endret 8. januar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ajaj, sexy! Testa en gammel trang bokser.. ^_^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Snowdog ble også offtopicmoderator Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg ønsker meg en eseldragebaby! .. Sånn som Eselet og Dragen i Shrek2 fikk.. Er det noen som har bilder av babyene? Eller som har filmen, og kan grabbe et par screenshots av ungene for meg? Da hadde jeg (og dama) blitt glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg