Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr?

Høres ut som et brudd på et eller annet, ja.

 

Hvem er det nå du har ertet på deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr?

Høres ut som et brudd på et eller annet, ja.

 

Hvem er det nå du har ertet på deg?

En hundehater idiot som vil at alle hunder større og sterkere enn en chihuahua skal utryddes fra jordens overflate. Han mener eg er en som driver men kamphunder siden eg er:

 

1-Av utelandsk opprinnelse

2-er snauskallet og ser "farlig" ut

3-Ungdom

4-Hunden er er amstaff typen

 

Jaja eg får se ka eg gjør. Tror eg ringen onkelen til en kompis som er advokat.

 

Edit: Eg er ikke den eneste han har sjikanert og de fleste i hundemiljøet hater han.

 

Anyways nå er det film.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er du blitt søppel moderator eller hele OT seksjonen?

OT og film/tv (naturlich) :)

 

Bare vent, vedder du kommer til å få mange pm..

 

Får nok. Like hyggelig hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jepp veldig bra film som hadde fortjent en annen skuespiller. Men absolutt en må sees film

Der tok du ordene rett ut av munnen min (eller rett ut av msn-samtalen min med LarsP) ;)

Lenke til kommentar

Yeh også er han jo i bare søkkersøt komedier tidligere. Han er en sånn typisk person som passer til få ting. Så Donnie Darko Directors cut i går. Digger skikkelig den filmen. Han er en sånn syk person som jeg liker.

 

He he nok en bra natt på hotellet. Var å måtte snakke til noen som spilte for høy musikk. Måtte låse meg inn siden ingen åpnet (sikkert fordi musikken var høyere enn bankinga mi). Fant en militærgutt i boxer med ei sikker 18 år gammel blondinge over seg i bare trusa. Jeg tok nå bare å foreslo at jeg skulle skru av musikken selv så de slapp en pinlig situasjon. (seff den sitasjon var allerde der sia gutten hadde skikkelig giv akt) . Ja ja jenta hadde nå fine pupper. Tror jeg har fått månedens dose av folk som driter seg ut her nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...