Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr? Høres ut som et brudd på et eller annet, ja. Hvem er det nå du har ertet på deg? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er j ikke lov å legge ut informasjon om andre enn deg selv uten vedkommendes samtykke.. Så da er det vel brudd på etellerannet hvis du ikke har gitt personen lov... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Syke greier... Litt lite å svinge pisken etter nå. Alle her er så flinke så. mmhm, alle vil vel imponere deg. *muhahaha*. Neida, gratulerer, bare ikke slett alle hatpostene mine rettet mot Ringenes Herre. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er du blitt søppel moderator eller hele OT seksjonen? Tror automatisk at moderatorer får mer "smisk" enn andre brukere pga statusen.. Nå har du vel noe å utnytte... Bare vent, vedder du kommer til å få mange pm.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr? Høres ut som et brudd på et eller annet, ja. Hvem er det nå du har ertet på deg? En hundehater idiot som vil at alle hunder større og sterkere enn en chihuahua skal utryddes fra jordens overflate. Han mener eg er en som driver men kamphunder siden eg er: 1-Av utelandsk opprinnelse 2-er snauskallet og ser "farlig" ut 3-Ungdom 4-Hunden er er amstaff typen Jaja eg får se ka eg gjør. Tror eg ringen onkelen til en kompis som er advokat. Edit: Eg er ikke den eneste han har sjikanert og de fleste i hundemiljøet hater han. Anyways nå er det film. Endret 8. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er du blitt søppel moderator eller hele OT seksjonen? OT og film/tv (naturlich) Bare vent, vedder du kommer til å få mange pm.. Får nok. Like hyggelig hver gang. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er du blitt søppel moderator eller hele OT seksjonen? OT og film/tv (naturlich) Bare vent, vedder du kommer til å få mange pm.. Får nok. Like hyggelig hver gang. Goodie Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Nei, da får vel jeg gå og legge meg. Godnatt! Sov godt! SnowDOG_: Han fyren virker ikke helt god. Endret 8. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Wow! Litt av en start på "The butterfly effect" *se videre* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Wow! Litt av en start på "The butterfly effect" *se videre* Bra film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Wow! Litt av en start på "The butterfly effect" *se videre* Gled deg. Håper du har en original DVD med alternative ending etc. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har ikke sett alternativ ending.. gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp veldig bra film som hadde fortjent en annen skuespiller. Men absolutt en må sees film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp veldig bra film som hadde fortjent en annen skuespiller. Men absolutt en må sees film Der tok du ordene rett ut av munnen min (eller rett ut av msn-samtalen min med LarsP) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når jeg tenker over det, er det vel rett.. Ashton Kutcher er vel ikke personen som passer i en film som dette.. i.o.m. at jeg forbinder han med "Punk'd" og "That 70's show". Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Yeh også er han jo i bare søkkersøt komedier tidligere. Han er en sånn typisk person som passer til få ting. Så Donnie Darko Directors cut i går. Digger skikkelig den filmen. Han er en sånn syk person som jeg liker. He he nok en bra natt på hotellet. Var å måtte snakke til noen som spilte for høy musikk. Måtte låse meg inn siden ingen åpnet (sikkert fordi musikken var høyere enn bankinga mi). Fant en militærgutt i boxer med ei sikker 18 år gammel blondinge over seg i bare trusa. Jeg tok nå bare å foreslo at jeg skulle skru av musikken selv så de slapp en pinlig situasjon. (seff den sitasjon var allerde der sia gutten hadde skikkelig giv akt) . Ja ja jenta hadde nå fine pupper. Tror jeg har fått månedens dose av folk som driter seg ut her nå Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Wow! Litt av en start på "The butterfly effect" *se videre* Gled deg. Håper du har en original DVD med alternative ending etc. Definitivt en bra film (Gratulerer med OT-Mod) Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nei nå tror jeg at jeg tar meg noen runder med nett pool. Ser ut som folka på huset har klart å finne roen endelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Faen filmen var bra!! En av de beste filmene eg har sett i det siste faktisk. Nye filmer that is. Term: God damn it!! Bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg