Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, så morsomt. :roll:

 

Det er noen stakkars mennesker over det vannet som i dette øyeblikk opplever sitt verste mareritt. Er det mange som bor i området? Hvis ikke, tilby dem husrom.

 

Og dersom det fremdeles ikke Brannvesenet er på stedet, for guds skyld ring 110. Nå, med en gang. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

 

EDIT: Rettet noe som lett kunne misforstås.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
De drar sikkert til slektninger!

Hva er det for en innstilling? Folk som opplever noe slikt skal hjelpes, uansett. En kan i det minste tilby dem husly, så kan de jo heller dra til slektninger dersom de vil det. Det er jo ikke sikkert at de kan dra til slektinger, ikke sant?

ja, ja.. du sier noe... Får ta båten over..:) og høre om de trenger husly.. eneste prob er at jeg må klatre opp en fjell skrent ( en liten en) og gå i gjennom en her med busker midt i mørket og den skumle isen... ( noen som trynet i dag forresten?)

Lenke til kommentar

Gratulerer wh1te!

 

Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr? Er noen på nettet som har lagt ut all informasjon om meg og greier men lurer på om dette er ulovlig og hvis det er det så skal eg pinnadø anmelde idioten. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...