Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tenkte på å ringe 911 jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Haha, så morsomt. Det er noen stakkars mennesker over det vannet som i dette øyeblikk opplever sitt verste mareritt. Er det mange som bor i området? Hvis ikke, tilby dem husrom. Og dersom det fremdeles ikke Brannvesenet er på stedet, for guds skyld ring 110. Nå, med en gang. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. EDIT: Rettet noe som lett kunne misforstås. Endret 7. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hehe... Det har vert brannbiler der i 1 time, men det brenner like herlig... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg legger meg. Er helt skutt. God natt og sov godt folks. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hmm, sitter og chatter med hardcore fjortiser.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg legger meg. Er helt skutt. God natt og sov godt folks. Det gjør jeg også, men mer av den grunn at jeg må opp om under 6 timer, i tillegg til at jeg skal kjøre til Gjøvik.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe... Det har vert brannbiler der i 1 time, men det brenner like herlig... Hva med husly? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe... Det har vert brannbiler der i 1 time, men det brenner like herlig... Hva med husly? Skogsstammen Heitebrann.. De drar sikkert til slektninger! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De drar sikkert til slektninger! Hva er det for en innstilling? Folk som opplever noe slikt skal hjelpes, uansett. En kan i det minste tilby dem husly, så kan de jo heller dra til slektninger dersom de vil det. Det er jo ikke sikkert at de kan dra til slektinger, ikke sant? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De drar sikkert til slektninger! Hva er det for en innstilling? Folk som opplever noe slikt skal hjelpes, uansett. En kan i det minste tilby dem husly, så kan de jo heller dra til slektninger dersom de vil det. Det er jo ikke sikkert at de kan dra til slektinger, ikke sant? ja, ja.. du sier noe... Får ta båten over.. og høre om de trenger husly.. eneste prob er at jeg må klatre opp en fjell skrent ( en liten en) og gå i gjennom en her med busker midt i mørket og den skumle isen... ( noen som trynet i dag forresten?) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Omy: Flotte greier, er sikker på at de setter pris på tilbudet i alle fall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Omy: Flotte greier, er sikker på at de setter pris på tilbudet i alle fall. Får tro det... Jaja, Da folkens legger jeg meg... Begyner og ble meget trøtt... Opp 05.30 om morgenen og være oppe til 01.32 er ikke dårlig... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Opp 05.30 om morgenen og være oppe til 01.32 er ikke dårlig... Jo, det er dårlig. Bah, ødelegger vel den fine døgnrytmen min også nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 I dag er det nøyaktig ett år siden jeg registrerte meg på Hw.no. Det har vært ett fint år! Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hmm, såg nettop at wh1te har blitt OT-moderator. Hvis det er rett så gratulerer! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) *glem det* Endret 8. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jaja.. da er jeg hjemme fra middag/fest/filmkveld.. Må også huske å gratulere wh1te med moderator status.. heftige saker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Syke greier... Litt lite å svinge pisken etter nå. Alle her er så flinke så. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gratulerer wh1te! Forresten er det ulovlig å henge ut folk på nettet med bilder og full navn, adresse og tlf nr? Er noen på nettet som har lagt ut all informasjon om meg og greier men lurer på om dette er ulovlig og hvis det er det så skal eg pinnadø anmelde idioten. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg