Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Blei ikke noe...tenkte jeg skulle få ho med i et såkalt pyramidespill" kan ikke si mer her, men jeg vil ha brodern min under meg først. han har dårlig økonomi. Jeg for min del ville vel heller satt pris på at du var ærlig. Trenger ikke hinte til sex, det er noe som kommer naturlig hvis man stoler på gutten. Og sånn som du oppfører deg, kan jeg vedde for at du ikke har en sjangs i havet - hvis ikke du skjerper deg, da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 DiKKy! Emil vant Robinson, det var mest fortjent av de to som kom til finalen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hør hør! Psylocibe RIPoff! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hør hør! Psylocibe RIPoff! Jepp! Edit: Hater at ikke "Aktiver smilies" er av som standard Endret 7. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De er automatisk aktivert her! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er forresten Emil en verdig Robinson-vinner? Iallefall bedre enn Eva syntes jeg! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, skrev feil. Jeg vil ikke ha de automatisk aktivert. Liten skriveleif. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eva var jo chempesøøøøt Emil også, da. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Eva var jo chempesøøøøt Edit: Marit Endret 7. desember 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Marit og Mari elns var fine Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg likte Baren jeg. Det var tider. Kan ikke huske å ha vært så skuffa som jeg var da Bjørn vant foran Dan. Det er Thea sin skyld. Hun skulle ringe til masse folk, bare for at de skulle stemme på Dan. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Bjørn fortjente og vinne da Daniel. Den setningen du skrev var litt ulogisk, hvem mente du skulle vinne Baren? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Dan. Husk at man stemmer på den man vil at ikke skal vinne. Dan var jo mye kulere enn Bjørn, selv om Bjørn var kul. (( Edit: Dessuten har du en stygg og/ å-feil. Endret 7. desember 2003 av sosohal Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Å, da var den logisk. Jeg synes Bjørn helt klart fortjente å vinne. Han hadde jo det kule bestillingssystemet også da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men Dan lekte med vitaminene til Frøydis, aka ned trappa og gikk på skitur og sånn. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, sant det. De gjorde flere kule ting hver, men jeg synes at Bjørn fortjente å vinne. Dan fant jo på flere pek, og det er kult! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men Dan fant på flest kule ting. Bjørn var bare sånn etisk fyr ingen kunne mislike. Husker jeg hata Frode og... hun derre... hun med G-strengen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Frøydis og Frode? De så jeg hvertfall på 37 bussen 2 uker etter Baren elns. Ja, Dan var kul han og. Close race. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nei, ikke Frøydis. Hun var OK. Bare at hun hadde sånne Kevin-fra-backstreet-Boys-øyenbryn. Jeg mener hun ekle standinen som snakka så ******* gebrokkent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg