Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags linje tenker du på?

Har ikke en fjerneste anelse... :hm:

 

Har gode karakterer, vil ikke tro det er noe stort prob.

 

Liker å gjøre ting med henda, lurer på elektro, men jeg vil ikke være ferdig med alle skoler etter vgs! Vil gå på noe "høyere". :hmm:

 

Lurer på allmenn, men er blitt fortalt at det er rene leksebomba, men er det egentlig det? Hater lekser, men jobber bra på skolen. :wee:

 

Tok en slik test på www.aetat.no og der fant de ut at jeg liker å "Eksperimentere og utforske" og fikk en hel haug med bio ditt og bio datt. Forskerting, labarbeid osv. Etter det kom "Konstruere, måle tegne". Etter det kom "Bilde, form, teater musikk" men teater er da ikke noe for meg, ikke musikk heller, men liker grafiske ting, designe og tenke nytt liker jeg... Mennå skal jeg ikke forvandle SO3 til den store utdanningstråden ;) Bare lurer på dette med allmenn,er visstnok lurt når jeg ikke vet helt. Men så blir jeg litt skremt av alle disse leksene! :(

 

EDIT: Leif kom på besøk! :w00t:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Du må være den mest negativt innstilte fyren jeg vet om når det kommer til alt med motor. Vern naturen, kjør kollektivt!!1one.

Jeg er bare interessert i at det ikke skal lønne seg å bryte loven, jeg.

Hehe, hør på den du.

 

@-Teddy-: Det er bare tull, allmenn er for slappe folk, sånn som meg. Gjør aldri lekser, leser bare litt til prøvene som ikke er så veldig ofte akkurat. Og det går helt fint. Stort sett ligger jeg bare å sover på skolen.. :D

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Men hvorfor ikke smelle til med skikkelig vannkjøling istedet?

Fordi jeg er skrapet for penger, og egentlig ikke burde vurdere å bygge en ny PC. Og fordi jeg ikke skal klokke, så da holder vel egentlig 1x 120mm Papst-vifte@5v i lange baner. Jo mindre lyd, jo bedre.

 

fredrikb: ikke trim mopeden, så slipper du å betale 4200kr. Genialt enkelt. :)

Jeg gidder ikke kjøre i tulle-kilometer. Når mopedene ikke går 45 engang, da tenker jeg på girmopeder. 20 km/t i oppoverbakke med sinte bilister, nei takk.

 

Får vel heller bare stikke av fra purken og veivesenet. Hittil har jeg sluppet å stikke av fra purk.

Lenke til kommentar

Oioioi... En eller annen idiot har funnet ut at å grave et jævla hull nedi veien her, ganske dypt også, ville være en god ide. Vet at det har vært løs asfalt der en stund, så denne "noen" har vel falt for fristelsen.

 

Virkning: Et skikkelig smell da jeg intetanende kjørte over hullet i ca 50 km/t, pluss mulig skade på bilen. (Håper ikke, skal sjekke i morgen. Er for mørkt nå uansett)

 

Jeg skal finne og drepe den fyren dersom det er skade på bilen. :mad:

Lenke til kommentar
Oioioi... En eller annen idiot har funnet ut at å grave et jævla hull nedi veien her, ganske dypt også, ville være en god ide. Vet at det har vært løs asfalt der en stund, så denne "noen" har vel falt for fristelsen.

 

Virkning: Et skikkelig smell da jeg intetanende kjørte over hullet i ca 50 km/t, pluss mulig skade på bilen. (Håper ikke, skal sjekke i morgen. Er for mørkt nå uansett)

 

Jeg skal finne og drepe den fyren dersom det er skade på bilen. :mad:

hehe...

 

Det brenner i et hus like over vannet hos meg nå...

Lenke til kommentar
Oioioi... En eller annen idiot har funnet ut at å grave et jævla hull nedi veien her, ganske dypt også, ville være en god ide. Vet at det har vært løs asfalt der en stund, så denne "noen" har vel falt for fristelsen.

 

Virkning: Et skikkelig smell da jeg intetanende kjørte over hullet i ca 50 km/t, pluss mulig skade på bilen. (Håper ikke, skal sjekke i morgen. Er for mørkt nå uansett)

 

Jeg skal finne og drepe den fyren dersom det er skade på bilen. :mad:

hehe...

 

Det brenner i et hus like over vannet hos meg nå...

Har du ringt det hellige nummeret?

Lenke til kommentar
Oioioi... En eller annen idiot har funnet ut at å grave et jævla hull nedi veien her, ganske dypt også, ville være en god ide. Vet at det har vært løs asfalt der en stund, så denne "noen" har vel falt for fristelsen.

 

Virkning: Et skikkelig smell da jeg intetanende kjørte over hullet i ca 50 km/t, pluss mulig skade på bilen. (Håper ikke, skal sjekke i morgen. Er for mørkt nå uansett)

 

Jeg skal finne og drepe den fyren dersom det er skade på bilen. :mad:

hehe...

 

Det brenner i et hus like over vannet hos meg nå...

Har du ringt det hellige nummeret?

311? Og angi seg selv... :mrgreen:

IKKE RING! De takker deg senere, når de får forsikring pengene..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...