Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

God morgen, wow sov vist litt lenge i dag hehe.

Starte dagen med dårlig vits :p

 

Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden... Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på.

Sjåføren veiver ned vinduet og blondinen sier: "Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!"

Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vinduet og blondinen sier igjen: "Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!" Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten.

 

Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen... Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vinduet og blondinen sier igjen: "Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!"

 

Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste

lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og

løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han: Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien!!! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den nye musmatta mi :)

 

http://blink.dagbladet.no/user/files/g/gl/.../puppematte.JPG

 

Og den er så digg å bruke :love:

Musa sklir fint og håndleddet ligger så godt mellom gel-puppene...

Hahah, nice musematte :D

 

Lol, tenkte akkurat på andre bruksområder for de der "håndleddshvilepuppene" *shit, nasty thoughts leave my twisted fragile little mind* :mad:

Ah, jeg er stolt over denne matta :)

 

Jeg la ut et bilde av ei slik matte i Picture Humor-tråden og Prelude fant ut hvor de ble laget, bestilte en eske med 10 matter og solgte dem videre for 300kr stk. Tror han tjente en kjapp tusenlapp der ja :)

Lenke til kommentar

Mange av de som var ganske fornuftige da. :dontgetit:

 

«Keyboard not found. Press F1 to continue.» (Feilmelding på dataen)

Det går an å sette inn et tastur, faktisk! :ohmy:

 

«Advarsel! Noen eksperter mener at bruk av hvilket som helst tastatur kan forårsake alvorlige skader. Les informasjon på baksiden av tastaturet.» (Tastatur)

For å ikke få skylden når du sitter foroverbøyd, skriver og skader nakken.

Og ikke minst seneskader i fingrene, det er faktisk ganske utbredt.

 

«Inneholder ikke sukker.» (Amerikansk tannkrem for barn)

Var en tid noen tannkremer faktisk inneholdt sukker.

 

«Føler du deg uvel, slutt å bruk det!» (Treningsapparat)

Ikke lurt å trene når man har småskader.

 

«Du må aldri montere påhengsmotor på denne båten.» (Oppblåsbar gummibåt)

Sikkert noen som hadde prøvd.

 

«Bruk ikke masken under svømming» (Halloween-maske)

Sikkert noen som hadde prøvd det også.

 

«Spis ikke gul snø!» (Plakat i skianlegget Åre)

Min favoritt, var der da de satt opp plakaten. :p

 

Men mange de kunne ha spart seg for å ha der, ja.

Lenke til kommentar

Jeg hater den forbanna kristenstyrte jævelstaten Norge! FAENS DRITTLAND!

 

Stortinget vedtok i dag mye høyere bøter for brudd på trafikkloven. Trimming av moped koster deg nå 4200 i bot, i fjor var det 3200, to år før det var det 1500.

 

 

Utenlandshelveteshjelp er så dyrt, så vi tar heller pengene fra 16-åringene. :w00t:

 

Ingenting beskriver hvor mye jeg HATER Bondevik, Skogsholm og alle andre drittmenneskene nå. Måtte de alle dø på original moped. To ganger!

 

 

Noen som vil selge 9mm og ammo til meg? Det er sikkert billigere enn å kjøre med trimmet moped.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...