Term Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Akkurat sett ferdig "Saw" nå. Helt mørkt i rommet å høy lyd. Det ble helt knall. Veldig bra film. Lenge siden jeg har sett en god thriller/grøsser. Nå begynner jeg å tom for filmer, så det er like så greit at jeg jobber ekstra i helga for 100%. Så slipper jeg å drikke meg full igjen også. Er blitt lei av å gå på fylla hver gang jeg har fri, men hva er det første jeg gjør når jeg får fri? Jah klarer aldri å holde meg. Trenger en smekk på fingrene før jeg skjerper meg. ... .... ..... Ja ja man er nå bare ung en gang i livet, å det skal vel koste Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stikk's daglige go' morgen tale! Go morn go morn, and what a wonderfull day it is! Toasten er slukt og kaffen er drukket, og Zen Microen er stappet med masse god musikk! Så som i dag, som i går: Må vi alle ikke krasje i 30-sonen.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nå vet jeg hvorfor jeg hater å døgne :\ Jaja...går vel dette også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 da var jeg våken også *gjespe* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Da går jeg på skolen :------/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Da går jeg på skolen :------/ Hvor ble Feilmeldings tråden av? (har søkt) ------------------------------------------------------------------------------------------ Er dette support? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bundy, prøver du bare å lage idiotiske threads eller gjør du det uten vilje? *Hoppe i badekarret* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Sitter på skola og finner bilder av KKK ^^ Prosjekt. Fant en LOL dansk wannabe-kkk side med LOL bilder av masse idioter i nasseuniformer og laken. Ser bare tåpelig ut. Haha. Anyways. Nå har jeg ikke skjerm hjemme! Må bruke laptopen!! :-( Stakkars meg. Gleder meg til min nye 20.1" widescreen lcd kommer i posten. Håper den kommer i dag eller i morra. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hei... Viste dere at det fines 870 mb cd+r plater og 900 mb cd+r plater! :!: men ikke i norge.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Viste du at du tar feil?? fjotthau... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hei... Viste dere at det fines 870 mb cd+r plater og 900 mb cd+r plater! :!: men ikke i norge.. men cd er ut. det er dvd som gjelder nå... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Viste du at du tar feil?? fjotthau... viste du at det finnes? Hvor i norge får jeg tak i det a? det finnest i tyskland! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tidligere har jeg vært på komplett og kjøpt de... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tidligere har jeg vært på komplett og kjøpt de... fant ut litt når jeg søkte... Sitat fra komplett's suport avdeling... "Det er produsert større media, men dette ble aldri vellykket og har ikke kommet i salg på markedet. Dette fordi ingen av cd-brenner-produsentene støttet dette noe spesielle formatet. Så på folkemunne er det riktige svaret at det ikke finnes større plater enn 800MB, men det har vært forsøkt produsert." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har kjøpt 900mb plate på min lokale dataforretning flere ganger. Funker god fan de. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 That's Write 25-pk 4.7GB DVD-R. 80,- på Komplett. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 God morgen. Syk i dag også jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bluecom SUUUGEERR!! Har "fått" 3000/604: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg