Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Akkurat sett ferdig "Saw" nå. Helt mørkt i rommet å høy lyd. Det ble helt knall. Veldig bra film. Lenge siden jeg har sett en god thriller/grøsser. Nå begynner jeg å tom for filmer, så det er like så greit at jeg jobber ekstra i helga for 100%. Så slipper jeg å drikke meg full igjen også. Er blitt lei av å gå på fylla hver gang jeg har fri, men hva er det første jeg gjør når jeg får fri? Jah klarer aldri å holde meg. Trenger en smekk på fingrene før jeg skjerper meg. ... .... ..... Ja ja man er nå bare ung en gang i livet, å det skal vel koste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter på skola og finner bilder av KKK ^^ Prosjekt.

Fant en LOL dansk wannabe-kkk side med LOL bilder av masse idioter i nasseuniformer og laken. Ser bare tåpelig ut.

Haha.

 

Anyways. Nå har jeg ikke skjerm hjemme! Må bruke laptopen!! :-( Stakkars meg.

Gleder meg til min nye 20.1" widescreen lcd kommer i posten. Håper den kommer i dag eller i morra.

Lenke til kommentar
Tidligere har jeg vært på komplett og kjøpt de...

fant ut litt når jeg søkte...

 

 

Sitat fra komplett's suport avdeling...

"Det er produsert større media, men dette ble aldri vellykket og har ikke kommet i salg på markedet. Dette fordi ingen av cd-brenner-produsentene støttet dette noe spesielle formatet. Så på folkemunne er det riktige svaret at det ikke finnes større plater enn 800MB, men det har vært forsøkt produsert."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...