Aalton Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Huff... dette forumet kan ikke bli sån... *da var det bedtime på meg* Endret 6. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Passer ikke for under 15- Vi tror det blir mer utagerende deltakere, vi venter en del action. Og så er det jo slik at norske gutter gjerne liker svenske jenter og det er en del der som vi ikke vil anbefale til ungdom under 15 år, for å si det sånn, sier Kjendlie. TVNorge har likevel valgt å gi serien sendetidspunkt 2030, en time før den såkalte vannskilleregelen trer i kraft. HAHAHAHHA. edit: fra Den nye bigbrother, var litt sein.. Endret 6. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 "God morgen" Vurdere om jeg skal ta bilen litt senere å stikke en tur på esso. Har serriøst Cola-sug.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det meninga at kjerringa (antar det er ladie'n din) i avataren din skal gi The Ring flashbacks B|Real? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Imorgen skal eg være koselig og invitere noen gode venner/venniner på god middag og kino kveld. Fant noe svinestek her isted. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det meninga at kjerringa (antar det er ladie'n din) i avataren din skal gi The Ring flashbacks B|Real? Bildet er vel kanskje litt crappy jau...*åpne PS* Lenke til kommentar
Launch Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 SnowDOG_ suverent, når skal jeg komme? Er det tid for en liten TV titt nå kanskje. Får bla litt gjennom kanalene og se hva som skjer, sovner vel med MTV på som vanlig hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Grmpf. Forbanna drit. Nå har Maxtor-disken i hoved-PC-en begynt å lage klikke-lyder. Ikke vil chkdsk kjøre, og scandisk/defrag gir feilmelding om at de ikke kan starte. *Flytte 100-og-noe GB over til filserveren før grundige tester kan kjøres* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vær glad at du har noe du kan flytte over når hdd'en begynner å lage klikkelyder..kan ikke jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Wich reminds me å kjøre en diagnose test ting til seagate diskene mine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hmm. Beggynt og bli stille om natta.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror ikke jeg har kjørt diskcheck på evigheter o_O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Playing: {Terror Squad - Lean Back Dirty Remix} [04:19] "STOP! ITS THE MOTHERFÜCING REMIX" Genial start :!: Endret 7. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har en klikke disk, men vet ikke hvilken av dem som klikker, det skjer så skjelden. Anyway, DVD brenner er en flott ting å ha, kjøp noen billige 4X DVD R plater og ta backup av det som er verdt å ta vare på (110,- for spindel/cakebox 25 stk eperformanxe DVD+R på Binders, helt kurante plater) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal vente til sommeren da man får litt mere penger. Da skal pc'en oppgraderes og det gammle utstyret skal bli lagrings-server. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, med lønnen militæret betaler deg må man vel vente til sommeren før man får råd til noe større enn en 20-pakning.. Hm, har vært hos ei jeg gikk i klasse med før frem til nå siden hun reiser til Australia i 6 måneder idag, og så må jeg opp om 3 timer og levere bil på verksted for en midlertidig (og forhåpentligvis) reperasjon av bilen slik at den er kjørbar. Herregud, kommer til å daue. Vurderer å døgne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jau, militærlønn er ikke noe å skryte av akkurat. Skal døgne jeg også så kanskje jeg får litt "orden" på døgnryttmen min. Jaja, filmtid. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror jeg legger meg nå, sover to timer, står opp, leverer bilen, legger meg igjen. Får høre med fattern, han må kjøre meg hjem fra verkstedet, og han står vel opp på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg