Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nesten ingenting å øve til på nynorsk tentamen da..syns hvertfall ikke jeg, med mindre du er uberskole nerd og vet alt om nynorsk, men vil øve enda mer bare fordi du er g33k på skolen :p Ta heller å øv litt til samfunnen, så får du smellt litt inn i hue, og du kan få en karakter (jeg anntar at det er en prøve)

Nå hører jeg på Metallica - To live is to Die Konge sang syns jeg!

Lenke til kommentar

jaujau..nå skal jeg ringe til mari igjen snart..bare skravle, men jeg er ikke så nervøs nå da.

ok damer..jeg har godt i klassa med ho i over 2 år uten særlig kontakt i det hele tatt.

Hva er sjangsen for at ho vil overnatte hos meg en natt da tror dere?

Jeg skal nemlig bære aleine i 14 dager.

Målet midt er ikke sex..men bare nærhet. Men det kan jo ikke ho vite...selv om jeg sier det.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Hihi. Vi hadde ikke nynorsk-tentamen i år. Dessuten trenger du da bare ordbok.

Vil dere vite noe hemmelig? Nøkkelen til suksess i nynorsk er å kunne den derre verb-bøyninga med forskjellige kjønn, og gidde å slå opp alle andre ord.

Tror aldri jeg har øvd til en en tentamen. :)

Lenke til kommentar
Vel, bli kjent med henne du, overnatting får eventuellt komme når det er naturlig.

EDIT: Funker liksom ikke med "Hei vil gjerne bli litt kjent med deg , syntes du er litt søt og sånn. Vil du overnatte hos meg?" :ermm:

Kommer helt ann på åssen jenta er :-p

men sant det altså.. hu kan jo komme ofte på besøk når dui er hjemme alene.. se på filmer sammen, kanskje spise litt sammen.

Lenke til kommentar
Forresten er det lurt å "tafse" på seg selv når man er syk og har feber?

Har så voldsomt lyst akkurat nå når eg er alene. :love:

Jeg har prøvd.. Går bra det...

Var en periode jeg hadde 39 i feber.. Måtte alikvell ta på meg..

Har ikke hatt feber nok til og være sjuk på leeenge da.. Kanskje fordi jeg er naturlig sunn og frisk? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...